bios update voor windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

axedax

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2011
Berichten
95
hallo allemaal,,

enige tijd terug had ik een ander topic waarin mijn pc spontaan uitviel in weer opnieuw opstartte zie hier: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/918195-pc-herstart-spontaan-van-uit-zichzelf

dit is op dit moment mijn systeem:

ScreenShot_20170718153312.png

ik ben van mening dat ik een bios update moet doen,, maar op de site van asus waar de drivers bevinden kan ik kiezen tot windows 8 64bit weet iemand of ook of dit het juiste is

of is er ergens anders een bios update te vinden voor mijn asus windows 10
alvast bedankt
 
Een bios update heb ik nog nooit zien helpen tegen uitval van de hele computer tijdens bedrijf. Zie in je andere vraag dat je daar dringend gevraagd werd te testen met een betere voeding. Daar hebben we 0,0 terugmelding op gehad en zou het eerste zijn wat ik zou proberen, naast het kort loshalen van stekkers in de systeemkast en die meteen weer terugplaatsen (uiteraard met de stroom van je systeem gehaald en even vooraf een blank (=verfvrij) stukje van een radiator aangeraakt).

Tijs.
 
ok bedankt,,

ik ben ermee bezig voor een andere voeding van 750 W

ik hoop dat dit een uitkomst biedt voor mijn probleem

mvg,,,
 
Laatst bewerkt:
De laatste BIOS-versie voor jouw moederbord is Version 0908, een nieuwere is er niet, maar zoals Tijs reeds opmerkte zal een nieuwere BIOS jouw probleem niet oplossen omdat dat niets met de BIOS van doen heeft.
 
Deze vraag is meer het vervolg van de vraag die je al eerder stelde en zelf de link daarnaar toe al geeft.
Om die reden sluit ik deze en kan je voortborduren in de andere topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan