fotos verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.691
geachte forum leden
Ik heb een map met 50 fotos ( 276 MB ) deze wil ik verzenden met mijn windows live mail maar dat gaat niet vanwege de groote
Hoe kan ik dit wel doen ??
e de waele
 
276 mb hoef je naar mijn bescheiden mening niet in te zippen, dat gaat via WeTransfer ook prima in de originele vorm. (Maar misschien ben ik 'verwend' door mijn 500/500 glasvezel abonnement. Ik kan niet eens een plasje doen als ik een film van 5 gig download : de film is binnen voordat ik terug ben.)
 
Laatst bewerkt:
Voor de grootte hoeft dat inderdaad niet, maar wel makkelijk om de hele serie ineens als 1 bestand te kunnen verzenden.
 
(Maar misschien ben ik 'verwend' door mijn 500/500 glasvezel abonnement. Ik kan niet eens een plasje doen als ik een film van 5 gig download : de film is binnen voordat ik terug ben.)

Yep, verwend :p
Die kan ik hier helaas niet krijgen, maar ik ben ook happy met m'n 300/30 verbinding :)
 
Kun je nagaan hoe snel het e.e.a. via "onze" (i-telligent) usenetprovider binnenloopt. :p
 
Die gebruik ik ook inderdaad. Prima provider. Nooit problemen, goedkoop en prima service.
Eenmaal hun helpdesk nodig gehad vanwege een vergeten wachtwoord.
Binnen een uur opgelost :)
 
Zou het ook gaan via onedrive?
Dan hoef ik alleen de koppeling te verzenden??
 
Dat kan ook uiteraard.
 
Omdat ik heb geprobeerd met win mail en steeds een foutmelding kreeg ook als ik het met fotoalbum deed krijg ik steeds de foutmeding daarom ga ik het morgen eens met onedrive proberen Defotos staan al op onedrive nu nog delen met een koppeling ik zie het morgen wel
e de waele
 
Dat kan ik ook proberen ik heb nog nooit met dat progje gewerkt
e de waele
 
Is geen progje, maar een website. Het is ook niet echt een kwestie van werken "met".

Als jij in bericht 2 op de rode klik, klikt, dan verschijnt het WeTransfer venster.
Nu resten nog maar een paar muisklikjes.

1. klik op het vetgedrukte "Voeg bestanden toe". Vervolgens opent je Windowsverkenner en kun je de bestanden aanklikken.

2. vul daarna in het invulvak het mailadres van de ontvanger in (je kunt meerdere mailadressen invoeren).

3. vul daarna in het volgende vak je eigen mailadres in

3. in het vak daaronder kun je nog een tekstje typen dat de ontvanger te lezen krijgt

4. klik op "versturen".

Na enige tijd ontvang je een mailtje van WeTransfer waarin gemeld wordt dat je foto's naar het door opgegeven mailadres zijn gemaild. Als de ontvanger ze download ontvang je ook daarvan een mailtje. Een ontvanger kan dus nooit 'beweren' dat die de foto's niet heeft ontvangen.

Zoals je ziet hoef je voor deze simpele handelingen geen studie te volgen.
 
Laatst bewerkt:
Alleen op mijn telefoon haalt hij de bestanden niet binnen en blijft hij maar draaien Hij verstuurd ze wel naar wetranfer want dan geeft hij een bericht
gr e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan