verticale scrollbar

Status
Niet open voor verdere reacties.

fbijltje

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
Berichten
255
Al jaren lang heb ik een website draaien. Deze website heeft een frame met een header en main. Nu heb ik onlangs gesleuteld aan de header. zie www.cremeanglaise.nl . Je komt dan op een pagina voor de taalkeuze..deze is goed. klik je op de nederlandse vlag dan kom je bij de nederlandse versie...ook die pagina is goed en zonder scrollbar. Ga je dan naar "Onze Honden"--> showteam holland dan kom je op een pagina met een scrollbar...logisch...klik je dan de link aan bij George, bovenste link...dan kom je op een pagina met scrollbar maar daar zou die juist moeten verdwijnen en dat doet het niet??? Iemand een suggestie. Getest met Chrome, IE en Firefox.
Code frame page:
Code:
<frameset framespacing="0" border="0" frameborder="0" rows="185,*">
	<frame name="Dutch_header" scrolling="no" noresize="noresize" target="Dutch_main" src="Dutch_menu.html" marginheight="5" marginwidth="5">
	<frame name="Dutch_main" scrolling="auto" src="Dutch_main.html" target="_self" marginheight="30" marginwidth="0">
	<noframes>
	<body>

	<p>This page uses frames, but your browser doesn't support them.</p>

	</body>
	</noframes>
</frameset>
 
Welke scrollbar? De header heeft bij mij geen scrollbar en het deel met de hond staat op scrolling "auto"?
 
klopt ...en daarom zou de verticale scrollbalk in het main frame moeten verdwijnen als de content van de pagina binnen het browser window past...dat zie ik niet gebeuren. ...de kleur van de scrollbar verandert wel dus er gebeurt iets. (IE)

...en als je naar de pagina kampioenen gaat verschijnt de verticale scrollbar, klik je daar op een van de honden dan verdwijnt deze...dat is met <iframe> gedaan. ...daar zie ik geen scrollbar van de main frame.

Opgelost.
De pagina's onder "Onze Honden" bevatten een iframe met een vaste hoogte. Deze heb ik aangepast van 650 naar 600...de scrollbalk verdwijnt nu.!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan