Netflix vs Kodi?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nossie

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
672
Hallo allemaal,

Ik zit met een dilemma: Ik heb Netflix en gebruik sinds kort Kodi met de add-ons 'Exodus' en 'Elysium'.

In deze add-ons ziet een aanbieder die €38 p/jaar kost... Tegen zo'n €120 voor Netflix.

Enige nadeel (voor zover je dat een nadeel kan noemen) moet je als je hier op iedere tv gebruik van wilt maken een Android box aansluiten of met 1 Android box of laptop met HDMI heen en weer gaan lopen sjouwen.

Ik heb geen idee hoe lang Kodi en bijbehorende add-ons blijft 'bestaan'. Kodi opzich zal het probleem niet zijn, maar de add-ons blijft natuurlijk, al valt deze manier van kijken in een grijs gebied, een gok.

Dus wat doe ik? Kodi gratis houden en m'n Netflix blijven betalen of op een betaalde aanbieder op Kodi en Netflix opzeggen?

Ik hoor graag jullie mening en ervaringen.

Alvast bedankt.

Mvrgr.

Nossie
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Betaalde aanbieders via Kodi belazeren de boel. Deze bieden illegale content aan tegen betaling. Dus, blijft net zo illegaal als de Addon Exodus. Mijn advies: betaalt of onbetaald kijken via Kodi? Neem dan een goede en betaalde VPN dienst.

Zou gewoon Netflix houden. En wat je voor de rest met Kodi uitspookt kun je beter voor jezelf houden. :thumb:

Advies op meerdere TV's films kijken via Netflix en dergelijke. Neem een Google Chromecast 2.

Verder over Kodi: https://kodi.tv/article/having-issues-free-movies-tv-shows-sports-iptv-streams
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan