USB Stick wordt niet gelezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

LejonVerschure

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2017
Berichten
6
Beste mensen van Helpmij,

ik zit met een probleempje. Mijn USB stick wordt niet meer gelezen. Hij geeft wel het geluidje van dat er iets aangesloten wordt maar hij komt niet tevoorschijn met alle bestanden. Wat kan ik hier tegen doen?

Alvast bedankt

Lejon
 
Welkom bij de Helpmij.

Om te beginnen door meer informatie geven......

Zoals bijv. :

- doet 'ie dat in alle poorten van de machine (heb je andere usb-poortjes uitgeprobeerd?)
- wordt de stick wel in een andere machine door Windows herkend?
- als je een telefoon, een camera of whatever aansluit, wordt dat apparaat dan wel herkend?
 
Er is niks met mijn usb poorten. Hij lees alle andere USB-sticks wel. Het is echt gericht op deze..
 
Je begin bij de Helpmij vind ik niet heel erg veelbelovend. Wij bezitten geen glazen bollen en als jij 6 regeltjes tekst (kennelijk) niet goed leest en daarna 'behandelt', dan wordt het voor toekomstige vragen en antwoorden,.......ehh, lastig............

Op de vraag in regel 5 ic. "- wordt de stick wel in een andere machine door Windows herkend?" geef je geen antwoord, waarom niet?
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen van Helpmij,

ik zit met een probleempje. Mijn USB stick wordt niet meer gelezen. Hij geeft wel het geluidje van dat er iets aangesloten wordt maar hij komt niet tevoorschijn met alle bestanden. Wat kan ik hier tegen doen?

Alvast bedankt

Lejon
Klopt, dat was wat je schreef.....
 
Beste mensen van Helpmij,

ik zit met een probleempje. Mijn USB stick wordt niet meer gelezen. Hij geeft wel het geluidje van dat er iets aangesloten wordt maar hij komt niet tevoorschijn met alle bestanden. Wat kan ik hier tegen doen?

Alvast bedankt

Lejon

Staat hij wel in schijfbeheer?
Zo ja, met welke formattering?
 
Lijkt mij aannemelijk dat het flash geheugen van de stick kapot is, gegeven dat Windows nog wel reageert als de stick wordt ingestoken.

Ik zou er verder geen tijd (meer) in steken, maar misschien heeft Lange Pier nog wat tips, afhankelijk van wat zijn vragen/onderzoek oplevert.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan