Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: kan geen vertrouwensrelatie tot stand brengen

Senior Member damnsharp's avatar
    Afstand tot server
    ±64 km
    Vraag is opgelost

kan geen vertrouwensrelatie tot stand brengen

Goedemorgen,
    Bij het inloggen bij een pc komt de melding "kan geen vertrouwensrelatie tot stand brengen".
    Mij leek het eenvoudig: inloggen als lokale administrator, pc uit domein halen daarna pc bij AD resetten en dan weer in domein zetten.
    Maar zo gaat het niet.

Ik kan wel inloggen met de domein administrator maar niet met de lokale administrator.
    Ook kan ik niet computerbeheer aanpassingen doen want krijg melding "u hebt niet de benodigde bevoegdheden voor deze bewerking"

Ingelogd in veilige modus:
    Ik zie dat het account van de domein administrator er netjes bijstaat natuurlijk.
    De lokale administrator staat uit en die krijg ik niet aan gezet. Een nieuwe tweede lokale gebruiker toevoegen lukt niet, toegang geweigerd.

Nu weet ik niet meer wat ik nog meer kan proberen. Hopelijk is er een oplossing, bedankt alvast!

Afstand tot server
    ±64 km
    Hè hè, het is opgelost. De lokale administrator was disabled maar er was een andere lokale administrator met andere naam toegevoegd. Omdat deze zelfde naam had als domein beheerder was het verwarrend. En heeft natuurlijk ander wachtwoord.
    Met die lokale beheerder ingelogd, pc uit domein gehaald, bij AD reset en later weer in domein gezet.
    Zet de vraag op opgelost :-)

Tera Honourable Senior Member †
    Afstand tot server
    ±116 km
    Via password reset opstartcd de pc opstarten en het lokale admin-account enabelen. Ik ga ervan uit dat je daar het wachtwoord nog van weet.

Edit: het probleem is al opgelost, zie ik zojuist.

Tijs.
    Laatst aangepast door dnties : 22 augustus 2017 om 12:12
    Schermafdruk bijvoegen : van het volledige scherm : [PrtScn] knop; van het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie. Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen. Uploaden via de Paperclip knop in nieuw bericht.

Afstand tot server
    ±64 km
    Thanks @Tijs, was ook een oplossing inderdaad.

5. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren