Heb ik de juiste afdrukformaten gekozen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Berichten
361
In de bijlage zien jullie foto's die ik op Etsy heb geplaatst in de hoop ze te verkopen, met daarbij de oorspronkelijke pixels en gekozen afdrukformaten.

Denken jullie dat ik de juiste afdrukformaten gekozen heb of kan ik bij sommige beter andere kiezen? Ik heb wat afwijkende beeldformaten volgens mij.

Ik had een fotograaf gevraagd om mee te denken maar hoor daar al weken niks meer van..

Alvast heel erg bedankt.
Bekijk bijlage Listings Etsy.xlsx
 
Afdrukformaten zijn altijd een beetje persoonlijke voorkeur, lijkt mij. de meeste afbeeldingen komen wel zo'n beetje overeen met de afdrukformaten (1:1,5), maar deze bijvoorbeeld heeft de verhouding 1:1,34 en dan valt er dus wat af, of je formaat wordt kleiner (of witruimte natuurlijk).
Ik hou zelf niet zoveel van kleine afdrukken, maar sommige foto's doen het prima op een 10x15 afdrukje. Sta je daar in een museum tegen een enorme passpartout aan te gluren naar een minuscuul afdrukje, maar het werkt vaak wel. Ik zou, om te bepalen welke afmetingen je wilt verkopen, dus alles in alle afmetingen afdrukken, en tegen de muur spijkeren om te kijken welke maten werken en welke niet.
Persoonlijk zou ik geen maten willen verkopen waarin de foto niet werkt. Goeie foto's trouwens :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan