Beveiligingscertificaat melding - kan veel websites niet meer bezoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben jij het slachtoffer geworden van deze methode? Overigens ben ik het wel met route99 eens. Ik maak altijd zelf herstelpunten en regelmatig meerdere volledige onafhankelijke systeemback-ups op twee verschillende externe HDD's. Gemiddeld duren deze tien tot vijftien minuten maar je kunt veel gemakkelijker je hele systeem herstellen. Soms kun je gewoon de oorzaken van problemen niet vinden.
 
@ Senso: dat zou heel goed kunnen! Dank voor de link.

vwb images: ik maak eigenlijk nooit meer mee dat iets zó onherstelbaar is. Maar buiten dat: Windows/Office.. het staat er allemaal zó op. Overige liever gewoon verse drivers en programmatuur, veel gebruik ik dan ook niet meer van wat er op stond. Montageprogramma wordt steeds vernieuwd etc.
Incrementeel vind ik helemaal niets, omdat je dan steeds toch alle **** ook overbrengt, los van dat ene 'probleempunt' dan. Werkt voor de één, voor mij niet.
 
Hallo Chopra.

Je hoeft niet iedere keer een nieuwe thread/bericht aan te maken als je nog wat invalt. Beneden staat dan bericht aanpassen, daarmee kun je de tekst aanpassen. Dan blijft het overzichtelijker.

Je vroeg waar je op moest klikken bij revo:

revo.JPG

Verduidelijkt dit e.e.a.?
 
Laatst bewerkt:
na 14 jaar Helpmij weet ik dat, maar soms gebruik ik dit omdat mensen mogelijk het voorgaande bericht al hebben gelezen en vervolgens geen melding krijgen van de aanpassing. Dat vertraagt het geheel - mogelijk - qua oplossing van het probleem.
 
Overigens dank voor je tip, voer ik nu uit :thumb:

EDIT: zat idd nog een heleboel in! Nu verwijderd.

Ik had daar overigens al gekeken, maar 'ver'keek me op het pad, dat kon ik niet meer invullen. Maar blijkbaar eenvoudig te passeren.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan