YouTube filmpje wijzigen met behoud URL

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
462
We hebben voor een school een aantal korte instructie-videootjes op ons YoyTube kanaal geplaatst. Vervolgens zijn er van de URL QR-codes gemaakt die verschenen in een mooie kleurenfolder.

Nu blijkt dat twee van de filmpjes niet volledig op YouTube terechtkwamen: maar 1,5 minuten van de 4 minuten.

Als we de filmpjes opnieuw uploaden wordt het een andere URL en komt dan niet overeen met de gedrukte QR-code.

De vraag is dus:

Kan ik een Youtube filmpje wijzigen met behoud van de url???
Zo ja: HOE?
 
Nee, helaas!

Advies: Eerst video uploaden, prive zetten, controleren, en de promotiemateriaal en verwijzingen maken.
 
Er staat dat je een deel van de video kunt vervangen.
Als ik nu de laatste 5 seconden vervang door een 3 minuten stuk en daarmee het videootje weer compleet maak, zou dat dan wel kunnen. Ik kan natuurlijk dat stuk zo maken.

Als dat kan, dan ben ik er uit...

Graag je reactie.
 
Klik door en lees dit:
Je video optimaliseren: Je kunt met video-optimalisaties van YouTube redactionele wijzigingen aanbrengen in de video. Je kunt onder andere delen uit de video knippen, belichting en kleur automatisch corrigeren, delen van de video vervagen en een filter toepassen.

Kaarten toevoegen aan je video:
Je kunt kaarten gebruiken om elementen in je video te wijzigen. Je kunt kijkers naar een specifieke URL doorverwijzen (uit een lijst met beschikbare sites) en aangepaste afbeeldingen, titels en call-to-actions laten zien, afhankelijk van het type kaart.

De titel en beschrijving van je video wijzigen: Je kunt de titel, categorie, beschrijving en privacyinstellingen van je video organiseren en wijzigen.

Dus je kan er niks aan videobeeld toevoegen.
 
Laatst bewerkt:
Ik las vervangen...

Excuus: er staat vervagen en ik las vervangen...

We gaan door de drukker stickers laten maken met de nieuwe QR-code (waarin een nieuwe URL naar complete film) en die plakken we 500 keer over de onjuiste code in de 500 full-color folders...

Bedankt voor alle antwoorden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan