links op webpagina werken niet in chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tony vdw

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2010
Berichten
39
Ik gebruik al jarenlang chrome zonder problemen. Sinds vorig jaar heb ik een abonnement op de digitale versie van De Standaard (krant). Wanneer er een belangrijk item is met verschillende invalshoeken, kan het zijn dat de krant iconen bovenaan het artikel plaatst met de tussentitel. Bij het klikken daarop ga je onmiddellijk naar het gewenste hoofdstuk. Bij mij lukt dit niet. En als ik gewoon het artikel lees van begin tot einde, word ik bij het hoofdstuk waarvoor een link bovenaan het artikel bestaat, terug naar het begin van het artikel geplaatst.

Gisteren heb ik dit geprobeerd in Internet Explorer en dit leverde me geen enkel probleem op. Als ik klikte op een icoon werd ik naar de juiste plaats in het artikel verwezen.

Dus het is een instelling in Chrome die verkeerd ingesteld is of zo, maar ik weet niet dewelke. Ook de websitesbeheerders van De Standaard kunnen me onvoldoende helpen. Graag jullie hulp.

Tony
 
Het enige wat ik me kan indenken is een bepaalde add-on die je hebt, zoals noscript of Ublock of AdBlock.
Indien hier geen sprake van is kan je je toch het beste wenden tot de websitebeheerder.

Gewoon voet bij stuk houden.

Ook de websitesbeheerders van De Standaard kunnen me onvoldoende helpen.
Dit is een onrealistisch antwoord. Bijna elke sitebeheerder wil dat iedereen een goede gebruikerservaring met hun site heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan