Websitee's

Status
Niet open voor verdere reacties.

sloeberkejos1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2017
Berichten
3
Hallo iedereen

Mijn naam is sloeberkejos en ik kom uit Belgie

Ik heb een probleem

Mijn Websitee's gaan heel traag open.
Ik heb mijn Pc geformateerd en nu heb ik het nog.
Kent er iemand mijn probleem Aub.

Ik werk met Window 10 Home
Mijn Pc is een acer All in one.

Groetjes:
 
Welke virusscanner? En hoeveel extra tools heb je in dit virusscanner programma geselecteerd en geinstalleerd
 
kan je een scan maken op www.speedtest.net

kan je via CMD een ping test doen:
ctrl + R
typ in CMD
een zwart scherm opent (command scherm)
vul dit in: ping google.nl

kan je ook eens task manager openen als je een website laad en goed opletten wat er bij processor gebeurd.
welke browser gebruik je?
 
We zijn benieuwd naar sloeberkejos2 maar de naam zal wel geen uitzondering zijn. Welkom op Helpmij.nl forum.

Search Indexing Service kan ook een vertragend proces zijn. Samen met, inderdaad, virusscans op de achtergrond kan het Internet op zo een alles in één model wel eens haperen. Een grafische kaart heeft het toestel niet en geheugen is meestal beperkt aanwezig. Misschien helpt het wat vereenvoudigen van de weergave.

Niet alleen met het kijken in Taakbeheer maar ook met het programma AutoRuns zou u eens een lijst moeten laten opstellen van wat er op de computer opstart. Kijk eerst bij de categorie Browsers. Er kunnen extra browserhelpers en taakbalken geïnstalleerd zijn, deze zie je dan trouwens meestal ook staan bij Add-Ons en Extensies in het menu van de Browser. Gaat u de hele lijst bij langs, onbekende namen zoekende met Google naar nut en noodzaak, dan kan u niet alleen onnodige processen maar ook de taken die de computer in beslag zouden kunnen nemen uitschakelen, updaters en indexeerders natuurlijk binnen de betreffende programma's zelf.

Drivers en stuurprogramma's kunnen een probleem zijn. Kijk hiervoor eerst bij Apparaatbeheer of er geen kruizen of uitroeptekens voor de, met het plus teken uitgeklapte, apparaten staan. Controleer de grafische driver bovendien door Windows vensters te schuiven en pagina's te scrollen. Wanneer dit hapert dan mankeert het hieraan. Soms kunnen stuurprogramma's voor WiFi of geluid beter worden verwijderd wanneer Windows deze drivers (de map waarin ook het .inf bestand staat) bij herkenning van nieuwe hardware, gewoon kunnen worden aangewezen. Windows configureert WiFi en geluid meestal zelf veel beter dan de stuurprogramma's. De chipset drivers die zijn meegeleverd met de computer die moeten in principe wel geïnstalleerd worden.

We weten nog niet welke browser u gebruikt maar voor het uitsluiten van oorzaken kan u Firiefox of Chrome (meer minimalistisch) proberen.

Kan u zo een plaatje maken:

Kies bij speedtest op Share Results dan de tab Forum en Copy.
 
Laatst bewerkt:
Mijn Websitee's gaan heel traag open.
Ik heb mijn Pc geformateerd en nu heb ik het nog.

Al eens gedacht je modem en/of router eens voor minimaal 10 minuten stroomloos te zetten?
Helpt dat nog niet met eerder genoemde tips, bel je provider en laat je lijn eens testen.
Komt vaker voor dat de lijn corrupt is geraakt en moet worden hersteld van buiten af. Dat kan je provider allemaal op afstand controleren en vaak herstellen in enkele minuten.
 
Ik zou (je hele verhaal lezend) verwachten dat de specificaties van deze computer ervoor zorgen dat huidige Windows- en webbrowser versies 'traag' zijn. Hetzelfde ondervind ik nu met mijn Dell Optiplex 780: Zwaardere webbrowser software én zwaardere websites (meer statistiekverzameling, meer/zwaardere reclame etc.)

Tijs.
 
Uiteraard kan het (ook) liggen aan traag wifi of trage Internetverbinding.

Tijs.
 
Trage websites

Hallo

Wat u mij voorstelt,daar ken ik niets van.

Toch bedankt voor de hulp

Groetjes
 
Als ik begin te lezen bij berichtje #2 t/m #5 dan zitten daar tips tussen die iedereen heel simpel kan uitvoeren of nakijken.
Of heb je geen virusscanner? Of geen toetsenbord?
 
Ik ben benieuwd of het aan de netwerk chipset (de LAN adapter) kan liggen. Een USB LAN-adapter kost haast niets en is een mooi reserve onderdeel om de netwerk aansluiting in de computer te vervangen. Veel mensen zullen zoiets hebben liggen omdat het meegeleverd werd met de routers. U vertelt al dat herinstallatie niet heeft geholpen. Welke browsers u gebruikt dat weten we nog niet. Probeer Firefox. Tegen advertenties kan u dan de AdBlockPlus add-on gebruiken.

Stel eens een algemene DNS server in want soms kunnen Internet Providers dit niet met hun eigen, vooringestelde, DNS server. DNS servers vertalen de URL adressen in bruikbare code en paden. Die handeling is voor ieder pagina element nodig. http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/579999-Instellen-alternatieve-DNS-server
 
Hallo
Wat u mij voorstelt,daar ken ik niets van.
Toch bedankt voor de hulp
Groetjes
Dat mag zo zijn, maar hoe kom je nu op het idee om bij dit probleem de pc te gaan formatteren? Lijkt mij als je helemaal geen verstand van pc's hebt en niets wilt leren of te bang bent zaken uit te voeren dat je dan het zekere voor het onzekere neemt en naar een pc-winkel gaat.
 
Nee dat is juist u slaat de nagel op de kop
Veel ken ik niet van de pc, Dat is juist voor mijn Plezier dat ik die aangeschaft heb.
Ik heb internet explorer 11. Mijn pc is 4 maand oud en komt van Bij bol.com
Ik zal eens proberen met Firefox
Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan