spuninst.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

lady42

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2007
Berichten
279
Ik heb een map in partitie E staan met de naam 5310abf04dcb8d5584861608 en hierin staat o.a. spuninst.exe en spupdsvc.exe. Nou is hier per ongeluk een .mpg in terecht gekomen met het verplaatsen naar een USB stick. De .mpg is nu onbruikbaar, kan het niet meer verplaatsen of verwijderen en ook niet meer afspelen. Ik ook van alles geprobeerd in de veilige modus, maar er lijkt helemaal niets te willen. Ik wil heel graag dit bestand in een andere map plaatsen en dan afspelen.
 
Er zijn meerdere wegen naar Rome in dit geval. Eerste zou kunnen zijn om Eigenaar te worden van die 5310abf04dcb8d5584861608 map, dan weer de Eigenschappen ervan openen en jezelf lees en schrijf rechten verschaffen. Dan zou je alles weer moeten kunnen doen met (de inhoud van) die map.

Alternatief (veel makkelijker) is om IOBit Unlocker ("unlocker-setup.exe") te installeren (zet evt. tijdens de installatie de optie "Add IOBit to Bookmarks" uit).
Dan in IOBit Unlocker het MPEG bestand te zoeken en te kiezen voor "Ontgrendelen & Verplaatsen", zodat je 2 vliegen in 1 klap slaat. Het bestand daarna openen etc. in de map waar je het naar verplaatst had.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan