Bladwijzers uit Safari krijg ik niet in Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

anstof

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2003
Berichten
394
Ik krijg de bladwijzers van Apple Safari niet in Google Chrome, zelfs niet op deze manier:

Vanuit Firefox, Internet Explorer of Safari

Volg deze stappen om uw bladwijzers te importeren:
1.Open Chrome op uw computer.
2.Klik in de rechterbovenhoek op Meer Meer.
3.Selecteer Bladwijzers en vervolgens Bladwijzers en instellingen importeren.
4.Selecteer het programma met de bladwijzers die u wilt importeren.
5.Klik op Importeren.
6.Klik op Gereed.

Als u geen bladwijzers in Chrome heeft gemaakt, worden de bladwijzers in uw bladwijzerbalk weergegeven.

Als u al bladwijzers in Chrome heeft, worden de bladwijzers in een nieuwe map 'Geïmporteerd uit ...' geplaatst.


Dit zou de manier moeten zijn om te importeren maar bij mij lukt dat niet. Ik krijg iedere keer de bladwijzers te zien die ik al eerder heb geïmporteerd vanuit Chrome van een andere pc.

Wat doe ik fout!

Mvg,
Anstof
 
Is voor MAC, maar vlgs. mij werkt het vergelijkbaar op Windows: Eerst bladwijzers vanuit Safari exporteren naar HTML file en dan in de bladwijzer beheerder van Chrome dat HTML bestand importeren.
YT filmpje

Overigens kan het ook zijn dat je verkeerd kijkt, nu: Je zou een submap "Geïmporteerd uit Safari" (of iets dergelijks) moeten kunnen zien/vinden in de bladwijzer beheerder van Chrome met de bladwijzers die je had overgebracht. Of het volgende geldt:
Als u al bladwijzers in in Chrome had, worden de geïmporteerde bladwijzers toegevoegd aan de map 'Andere bladwijzers' aan het uiteinde van de bladwijzerbalk.
Meer informatie over het gebruik van de bladwijzerbalk.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Klopt Tijs,

Dit heb ik ook precies zo gedaan en heb ze inmiddels ook gevonden, mede door jouw reactie. Ik heb alles nog eens goed doorlopen en het blijkt nu dat de bladwijzers gewoon in een map zitten die de naam krijgt van de vorige keer en dat begrijp ik dan weer niet. De map krijgt dus niet de naam die ik als laatste heb geëxporteerd uit Safari en weer heb geïmporteerd in Chrome maar krijgt de naam van de vorige.

Belangrijk is dat ik ze dus wel heb gevonden!

mvg,
anstof
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan