Netflix

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Goedenavond,Wij hebben hier beneden op de tv Netflix ,maar gebruiken deze haast niet. Als mijn zoon boven op zijn IPad naar Netflix kijkt,dan springt de tv beneden ook op Netflix.Hoe kan ik dit voorkomen..??
 
Vertel eens wat meer over welke apparatuur je hebt?
Ik denk zelf dat er via Chromecast wordt gestreamed naar je televisie.
 
Het is een IPad air 1 van Apple en ik heb voor de tv en pc glasvezelverbinding. Ik heb er zelf niet zoveel verstand van. Maar het viel me op dat de tv telkens op Netflix sprong zonder dat er aan de afstandsbediening gezeten werd .Maar na vanmiddag ben ik er achter. Mijn provider is KPN. Ik heb trouwens nog nooit van Chromecast gehoord..
 
Ik weet niet welke tv je hebt, maar je zou die tablet ook moeten kunnen ontkoppelen.
 
Ik heb een Loewe tv,maar ik zou niet weten hoe ik die tablet zou moeten ontkoppelen
 
Probeer eens deze: Ik denk dat jou zoon wel zal weten hoe de synchronisatie verloopt met beide toestellen. Wellicht staat deze op de ipad air zo ingesteld. Ga naar instellingen en typ in die zoekbalk synchronisatie en kijk daar eens wat er allemaal gesynct is/wordt.

De Netflix-app op je iOS-apparaat kan worden gesynchroniseerd met bepaalde tv’s en streaming-mediaspelers, zodat je je tablet of telefoon kunt gebruiken om je Netflix-beleving aan te passen.

Wellicht kun je hier ook nog wat vinden.

https://support.apple.com/nl-nl/HT204289
 
Laatst bewerkt:
Die kids weten er wel raad mee he. Graag gedaan. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan