YAHOO werkt niet meer in 3th party

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bektronics

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2014
Berichten
16
Hallo vrienden.

De laatste tijd is er veel te doen om YAHOO.COM.
De server laat het afweten als je inlogt met een 3th party mailprogramma.

Heeft iemand hier meer nieuws over gehoord.
De instellingen in de 3th party zijn correct en inloggen via browster gaat nog steeds.
Wat is hier aan de hand ????? :shocked:

MVG
Bektronics
 
Welke foutmeldingen zie je?
 
Reactie op YAHOO werkt niet meer in 3th party

Beste.

Ik krijg steeds verschillende foutmeldingen in de 3th party mailprogramma.
Eén ervan is bvb deze:
Socket Error: 122, Port: 993, Protocol: IMAP. Het gegevensgebied dat aan een systeemaanroep is doorgegeven, is te klein.

Krijg ook nog andere meldingen bvb: error 14 en error 1600.
Rechtstreeks inloggen via browster is geen probleem.

Ik heb ook vernomen dat Yahoo overgenomen is door Verizon in 2017. Nu blijkt dat ALLE Yahoo accounts gehackt waren in 2013. Wachtwoord wijzigen is de enige oplossing als je account al bestaat van 2013. Dit is bij mij NIET het geval. Toch steeds foutmeldingen. Laat Yahoo maar links liggen en start een gmail account op, denk ik.
Jammer voor Yahoo, maar deze provider is dood.

MVG
Bektronics
 
heb je last van een hijacker of iets dergelijks. Zit er een spatie in je wachtwoord. Verander je wachtwoord. Proberen.

En je PC eens grondig scannen bijvoorbeeld met de free versie van MBAM. Kan nooit kwaad.
 
Laatst bewerkt:
Beste manamana.

Heb geen last van virussen of hijacker. PC is meermaals gescand op virussen en malware zelfs met MBAM.
Niets gevonden. Alles OK.
Heb gelezen dat de servers van Yahoo het niet meer doen zoals voorheen.
Zijn gehackt in 2013 en overgenomen door een andere provider die een ander beleidpolies voert.

Inloggen via browster is geen probleem. Ontvangen en verzenden van berichten gaat dan. NIET via 3th party (Vb Tunderbird, Incredimail, Outlook, Enz.)
Zit niets anders op dan via browster in te loggen.
Foutmeldingen blijven komen in 3th party, verschillende zelfs. Doch zijn alle instellingen correct. Triple gecheckt door verschillende personen.
Jammer, maar YAHOO is echt dood nu.
Stap over op gmail of andere provider dat is de beste keuze.

Alvast bedankt voor je reactie
MVG
Bektronics
 
Oke inderdaad via andere browser dan. :( Yahoo is out of order. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan