Combinatie Mac High Sierra en Adobe CS5 photolader via Bridge werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kayla

Verenigingslid
Lid geworden
19 dec 2000
Berichten
70
Mijn wordpress websites gaven beveiligingproblemen aan met mijn versie van Safari (Maverick OS9); in de App Store was het alleen mogelijk te upgraden naar High Sierra. Heb stad en land afgezocht hoe ik een oudere versie bijv. el capitan zou kunnen upgraden maar kwam daar niet echt uit en heb, nadat ik gecheckt had of mijn iMac mid 2011 dit aankon, uiteindelijk toch geüpgraded naar High Sierra. Wordpress en safari tevreden,
echter mijn Adobe Creative Suite 5 niet. Destijds voor een heel bedrag aan moeten schaffen, voldoet prima voor wat ik er mee doe dus ik stap daarvoor liever niet over naar de huidige versie (iets er tussenin kan niet aangezien dit niet meer verkocht wordt) die een abonnementsversie is waarbij ik maandelijks moet gaan betalen. Photoshop gaat prima, Indesign ook, Illustrator geeft problemen die wel wat afgenomen zijn na het installeren van een javaversie die mijn oude programma ondersteund (helaas blijft hij regelmatig crashen) maar mijn bridge photoloader werkt helemaal niet meer. Bij mijn SRL camera kan ik steeds de SD kaart eruithalen en dan inlezen maar dat is slecht voor de levensduur van mijn SD kaart en de kaartlezer in mijn camera. Is hier ook een oplossing voor? Of moet ik toch kijken of ik kan downgraden naar bijv. Sierra of El Capitan. Adobe helpdesk heeft geen nut, volgens hen heeft CS5 de EOL bereikt en wordt niet meer ondersteund.

Heeft iemand de gouden tip?
Groet, Willy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan