Harman Kardon BDP-10 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoi0072005

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2011
Berichten
7
Mijn Bluray speler leest geen Bluray's meer. Wél Dvd's. Heb hetzelfde in de garantieperiode ook aan de hand gehad. Met een software upgrade was het probleem toen verholpen. Nu dus weer hetzelfde probleem. Iemand suggesties hoe ik dit op kan lossen? Kan het aan de HDMI kabels liggen?
 
Laatst bewerkt:
het niet meer lezen zal niet aan je hdmi liggen.
dat zal eerder met de leeskop te maken hebben (laser)
Waarom niet terug naar de winkel waar deze gekocht is.
In de garantieperiode hetzelfde dan mag het nu niet nogmaals voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
@puppie Ik zal morgen contact opnemen met de leverancier. Heb de set destijds gekocht bij de Harense Smid, maar die bestaat dus niet meer. Heb wel de reparatieorder nog. Bedankt voor Uw reactie.
 
@puppie Ik zal morgen contact opnemen met de leverancier. Heb de set destijds gekocht bij de Harense Smid, maar die bestaat dus niet meer. Heb wel de reparatieorder nog. Bedankt voor Uw reactie.

Probleem lijkt opgelost! Een vriend van me had deze liggen. Had de service afdeling van (toen) de Harense Smid gebeld. Had er een vijfjarig service contract bij genomen. De Harense Smid is dus failliet en in het failliesement waren ook de service contracten meegenomen, dus kon sowieso geen aanspraak maken op de extra garantie. Gelukkig is het probleem nu opgelost met die Lens Cleaner!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan