Berichten ouder dan een paar dagen niet meer te zien in nieuwsovezricht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Berichten
1.019
Hallo, ik heb een Facebook account aangemaakt voor mijn schoonmoeder en vijf vrienden toegevoegd. Hoe kan het dat ze alleen maar berichten ziet die een paar dagen oud zijn en de rest niet meer? Ik kan zelf heel ver naar beneden scrollen op mijn eigen nieuwsoverzicht maar bij haar staat er na een paar berichten onderaan de pagina:
Hoe meer vrienden je toevoegt, hoe meer berichten, foto's en video's je in het nieuwsoverzicht ziet.
Ik heb ook die vijf vrienden aangemerkt als goede vrienden zodat ze alles zou moeten zien.
Iemand enig idee hoe dit kan?
 
Update: Ik keek net nog even op haar account en nu staat er zelfs maar één bericht voordat bovenstaande melding verschijnt.
 
Als ze daar antwoord geven zou dat idd handig zijn. Helaas kan ik geen antwoorden vinden op soortgelijke vragen.
 
Begrijp hier werkelijk niets van! Facebook heeft dan duidelijk geen interesse in hun gebruikers. Je zou toch denken dat je snel een forum op dit gebied kunt vinden. Hun Helpcentrum is ingedeeld in rubrieken en bevat antwoorden op een groot aantal standaard problemen/vragen. Rechts bovenaan kun je je eigen vraag stellen. Ik begrijp nu wel dat als je op Facebook zit en ik zie al die vragen/problemen op de Homepage en Helpcentrum, dat mensen daar een dagtaak aan hebben om alles goed ingesteld te krijgen. Vraag me af, is Facebook er voor jou of andersom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan