Mp3 op mini sd kaart voor in de autoradio speelt niet op volgorde

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lowa

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Berichten
621
Hi ik weet niet of ik in de juiste categorie zit voor mijn vraag,
Ik heb mp3 nummers op een mini sd kaart geplaatst en genummerd met 001. lied, enz. tot boven de honderd file`s maar het begint altijd met nummer 016. als eerste nummer te spelen. En functie random is uitgeschakeld.
Wat doe ik fout.
Tips aub ik kom er niet meer uit.
 
Wat is titel van nummer 16?
Mogelijk dat speler titels op volgorde afspeeld of een ander volgorde van mp3 tag.
Je zou kunnen kijken of speler in te stellen is hierop.
 
Inderdaad in de handleiding van de autoradio gaan uitzoeken welke volgorde wordt gehanteerd.

Vaak (ook) gezien dat er een maximum is aan bestanden per map en ook dat aanmaakdatum soms als volgorde criterium wordt.
En inderdaad zou ook Mp3 tag (s) als volgorde criterium gebruikt kunnen worden.

Tijs.
 
Okay ik zal de tags even checken.
Nr 016 is You`re gonna need me van Barbara Lynn
 
Heb dit ook eens voorgehad. Hier een oplossing:
Verwijder de bestanden op de micro sd kaart (als je die natuurlijk nog ergens op de PC of dergelijke staan hebt)
Ga dan op de PC naar de map waar de bestanden staan en klik op ctrl+a
En nu heel belangrijk, ga op het 1e bestand staan en sleep alle bestanden met de rechter muisklik naar de micro sd kaart en kies voor hierheen kopieren.
Nu zou het moeten lukken.

Veel succes
 
@frimout, als speler een tag volgorde van nummer, naam of artiest (al dan niet op alfabetische volgorde) aanhoud zal manier van kopiëren hier niks aan veranderen.
 
@BikerBill64, ik ga zeker niet in de clinch gaan maar deze optie heeft mij destijds geholpen zonder in de tags of dergelijke te moeten prutsen
@Lowa, veel succes, ik zou zeggen proberen maar
 
Als player op tag aanmaakdatum afspeelt kun je zeker gelijk hebben frimout.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan