samsung s6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hapee

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2006
Berichten
37
Hallo.,
Vraagje mijn samsung s6 wordt niet herkend op mijn windows 10 PC
Hij laad wel op maar krijg de mededeling het laatse USB apparaat wordt niet herkend.
Wat zou de oplossing kunnen zijn ?
 
Ik denk dat het niet aan mijn computer ligt maar meer een instelling op mijn telefoon.
Smart switch heb ik al geinstaleerd
 

Bijlagen

  • 2017-11-10.png
    2017-11-10.png
    733,6 KB · Weergaven: 81
Dus samsung Kies heb je die geprobeerd?

Kabel breuk kan ook een oorzaak zijn. En die oplossing die ik aandroeg? Wat heb je daar mee gedaan.

Kijk bij apparaatbeheer, en/of probeer bij een andere computer van een vriend of zo.
 
Mobiele telefoons hebben de instelling modem/bestandsoverdracht vaak verkeerd staan. Via USB kunnen ze dus gebruikt worden als zender en ontvanger. Dit zou ik zoeken bij Instellingen > Connectiviteit.
 
Kies ook geprobeerd werkt ook niet. Bij andere computers dezelfde fout. Daarom denk ik dat het aan de telefoon ligt.
 
Hallo

Al genoemd als mogelijke oorzaak , maar geen reaktie hierop ...

Al eens een andere u.s.b. kabel geprobeert ???

Peter
 
Hallo ook dit werkt niet helaas. Ik ga restten naar fabriek instellingen als dit ook niet helpt geef ik het op.
Bedankt voor alles
 
Is het niet een verkeerd kabeltje? Wel geschikt voor opladen maar niet voor bestandsoverdracht?
Laat iemand anders er eens naar kijken, vaak is dat verhelderend.
In de tussentijd kan je misschien File Manager van ZenUI, ASUS Conputer Inc. (PEGI 3) gebruiken om via een WiFi verbinding bestanden over te zetten. Succes
 
Verschillende kabels en computers geprobeerd. Steeds de melding fout helaas. Toch bedankt voor het mee denken
 
Hallo

Mits je reeds alle logische zaken hebt uitgesloten/geprobeert ...

Is het enige die nog resteerd het toestel zelf .

Meestal is het slechts de charge flex die defekt is ... deze kosten niet veel , maar om deze te vervangen ,

Moet je toch de nodige ervaring / fingerspitzengefuhl hebben.

Zoiets : https://www.benl.ebay.be/itm/USB-Ch...693060?hash=item211c98be84:g:mvEAAOSwImRYEcLw

Toch ook eens gaan naar een winkel met eigen technische dienst ... je weet maar nooit ...

Peter

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan