Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Quote

Weergeven resultaten 1 tot 11 van 11

Onderwerp: Stukje scherm weg en vreemde mededeling onderaan in FF

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2011
    Vraag is niet opgelost

    Arrow Stukje scherm weg en vreemde mededeling onderaan in FF

    Onderaan FF is een stukje scherm weg en staat een vreemde tekst. zie bijlage, hoe krijg ik dat weg?
    Bijgevoegde kleine afbeeldingen Bijgevoegde kleine afbeeldingen Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:  raar scherm 20171111_080156.jpg‎
Bekeken: 27
Grootte:  1,28 MB  

  2. #2
    Mega Senior
    Geregistreerd
    5 augustus 2017
    Typisch iets dat je (ook wij...) echt met Google op moet zoeken:
    https://www.google.nl/search?client=...UTF-8&oe=UTF-8
    De 1e lijkt me iets om te testen:
    https://support.mozilla.org/nl/questions/931161

    Omdat je FF hebt, kun je eigenlijk meteen beter op hun support pagina gaan zoeken, kom je er niet uit kun je altijd ng jouw vraag hier stellen.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2011
    Quote Origineel gepost door route99 Bekijk Bericht
    Typisch iets dat je (ook wij...) echt met Google op moet zoeken:
    https://www.google.nl/search?client=...UTF-8&oe=UTF-8
    De 1e lijkt me iets om te testen:
    https://support.mozilla.org/nl/questions/931161

    Omdat je FF hebt, kun je eigenlijk meteen beter op hun support pagina gaan zoeken, kom je er niet uit kun je altijd nog jouw vraag hier stellen.
    Bij herstart in Safe mode is het probleem weg. Overigens na het klikken op de 3 streepjes staat HELP vraagteken helemaal onderaan en afwijkend is: je moet klikken op
    "herstarten met uitgeschakelde add ons".

  4. #4
    Mega Senior
    Geregistreerd
    5 augustus 2017
    Dus opgelost...toch? Zet hem dan even op "opgelost"

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2011
    aha een onbekende moderator.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2011
    Er is waarschijnlijk wat met een verouderde add- on wat gaande.

  7. #7
    Mega Senior
    Geregistreerd
    13 juni 2016
    Wat in dit geval exact het probleem is weet ik niet, maar duidelijk is dat Firefox een verkeerde weg is ingeslagen. Firefox is zich overal mee gaan bemoeien met name de add-ons. Dit onder het mom van de stabiliteit. Gisteren ook weer een vervelende melding bij een add-on afkomstig van een zeer gerenommeerd bedrijf en Firefox weet het weer beter. Al een paar keer feedback verzonden maar het is duidelijk daar zitten gasten die weten per definitie alles beter en bepalen wat goed voor ons is.

  8. #8
    Mega Senior
    Geregistreerd
    5 augustus 2017
    Quote Origineel gepost door bmwpiet Bekijk Bericht
    aha een onbekende moderator.
    aha een z***piet

  9. #9
    Als je met een nieuwe piet komt, deel het dan even met ons! Modereren en beledigen is niet netjes. Daarbij: het Helpmij.nl forum doet de topic starters zelf automatisch mededeling van dat ze de vraag als opgelost kunnen markeren.

    De foutmelding wordt waarschijnlijk veroorzaakt door AdBlock Plus. Verwijder deze add-on en controleer of u de laatste versie van de browser gebruikt. Installeer AdBlockPlus daarna eens opnieuw. Het kan ook helpen om Firefox terug naar standaard instellingen te zetten en de tijdelijke Internetbestanden te wissen. Succes

  10. #10
    Mega Senior
    Geregistreerd
    5 augustus 2017
    Quote Origineel gepost door Alfred 2 Bekijk Bericht
    Als je met een nieuwe piet komt, deel het dan even met ons! Modereren en beledigen is niet netjes. Daarbij: het Helpmij.nl forum doet de topic starters zelf automatisch mededeling van dat ze de vraag als opgelost kunnen markeren.
    Dit lijkt anders ook veel op een poging tot modereren door een niet-mod, toch, net als die ene piet...?

  11. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2011
    Quote Origineel gepost door Alfred 2 Bekijk Bericht
    Als je met een nieuwe piet komt, deel het dan even met ons! Modereren en beledigen is niet netjes. Daarbij: het Helpmij.nl forum doet de topic starters zelf automatisch mededeling van dat ze de vraag als opgelost kunnen markeren.

    De foutmelding wordt waarschijnlijk veroorzaakt door AdBlock Plus. Verwijder deze add-on en controleer of u de laatste versie van de browser gebruikt. Installeer AdBlockPlus daarna eens opnieuw. Het kan ook helpen om Firefox terug naar standaard instellingen te zetten en de tijdelijke Internetbestanden te wissen. Succes
    Er stond bij meerdere add-ons in geel, dat ze verouderd waren. Van FF krijg je dan niet even een mededeling, dat dit zo is.
    Ze hebben bij het FF team een nieuw beleid ivm add -ons , die te weinig worden bijgewerkt door de ontwerper o.a.
    Zal ook mijn internetbestanden eens wissen met Ccleaner.

  12. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

    Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

  • U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Aanbiedingen