Nieuwe Firefox is uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verplaatst naar de browser sectie.
 
Compleet ruk... geen video is meer te bekijken. Tenzij je van geluid houdt en van een zwart vlak....
 
Sorry, dan moet er toch iets anders aan de hand zijn, hier gaat alles gewoon perfect.
 
Laatst bewerkt:
Vind de lay-out helemaal niets, zo hoekig allemaal. Maar hij is wel snel geworden.
 
Kan geen video bekijken op AD.nl (zwart), wel geluid. Youtube werkt nu wel... iemand een idee?
 
Sinds de update heb problemen met het inloggen bij de ING, ik ben er nog niet uit of dit daadwerkelijk door FF veroorzaakt wordt.
Dus ik ben wat terughoudend met conclusies.
Na het inloggen kom ik niet verder als een oranje balk met en logo bovenaan je scherm.
Herkend iemand dit verschijnsel?
 
Holy Hell! Al mijn login gegevens weg... Niks vragen gewoon de update door je strot duwen zónder wat te vragen! F you very much Mozilla! :evil:
 
Maak op tijd een image van je systeem ... dan kun je altijd terug.
Of je draait windows backup.
En je kunt ook nog regelmatig een Mozbackup draaien... kun je ook terug, http://www.mozbackup.nl/
Drie kansen en geen van 3-en gedaan? :eek:
F you very much.. wie ook al weer?
 
Holy Hell! Al mijn login gegevens weg... Niks vragen gewoon de update door je strot duwen zónder wat te vragen! F you very much Mozilla! :evil:

eh, volgens mij heb je dan je instellingen niet goed staan. Je geeft dan zelf de opdracht om de update uit te voeren of je kijkt gewoon niet goed wat je update. In Windows kan je aangeven om eerst te laten zien wat de updates zijn.

Wil je deze dan niet, dan installeer je hem niet. Dus ik denk dat je jezelf de schuld moet geven.
Als ik de nieuwe FF niet had gewild, was hij niet op mijn systeem gekomen. Simpel toch.
 
Kan geen video bekijken op AD.nl (zwart), wel geluid. Youtube werkt nu wel... iemand een idee?

Zet in de add-ons de shockwave flash op altijd aanstaan, dat hielp ij mij. (geen idee of dat helpt bij jou natuurlijk)
 
Vraag van mijn kant:

ik heb de plug-in BBCode Extra, maar die werkt niet meer in de nieuwe FF.
Weet iemand een vervanging? Ik kan hem niet vinden.
 
Over dat updaten, er is gewoon een instelling in firefox of tie zelf moet updaten of het eerst moet vragen......

Ik ben zelf wel tevreden over de nieuwe update behalve dan dat een add-on het helaas niet meer doet en ook niet meer word ge-update door de ontwikkelaar.

Dus weet iemand een alternatief voor "Multirow bookmarks" ?
 
Zet in de add-ons de shockwave flash op altijd aanstaan, dat hielp ij mij. (geen idee of dat helpt bij jou natuurlijk)

ADvideo.JPG

Dit is wat ik te zien krijg met de Shockwave Flash aan... Ik weet niet wát ze tegenwoordig aan video-formats gebruiken maar bij mij werkt het NIET.
 
Heb je toevallig een addblocker? Op de website van De telegraaf bijv. doen de filmpjes het niet als je een addblocker aan hebt staan, ook niet als je die shockwave altijd aan hebt staan.

Youtube doet het hier gewoon.
 
Heb je toevallig een addblocker? Op de website van De telegraaf bijv. doen de filmpjes het niet als je een addblocker aan hebt staan, ook niet als je die shockwave altijd aan hebt staan.

Youtube doet het hier gewoon.

-Ja ik gebruik een adblocker,

-Ja, op Youtube doen de meeste video's het bij mij ook, zowel MET of ZONDER Adblocker.

-Nee, ook met de adblocker UIT krijg ik dat zwarte vlak met alleen geluid op AD.nl, BD.nl Of Kijk.nl Of RTL XL.nl en volop ad-crap waar ik niet om vraag.

-Dus vraag ik nogmaal: WAT voor videoplatform, type, format gebruiken ze tegenwoordig anders dan Flash of Mp4? Ik heb wel eens gehoord van HTML5... Dieper onderzoek levert ooyala player op... Maar WÁT draait dat ding???
 
HTML5 zit in elke moderne browser ingebakken en gebruikt ook Flash maar zegt niets over wat een site ervoor gebruikt.
Ik gebruik hier AdBlocker Ultimate en op elke site van een krant werken de filmpje als ik hem daarop uit zet......
 
Ze moeten ook werken op die sites als je de Ad Blocker aan hebt staan, dat heeft het bij mij ook altijd gedaan.
De Ad Blocker haalt de voorloper (advert) weg voordat de video begint te spelen. Dus mijn vraag is nog steeds welk component mis ik, of welke plugin, die compatible is met FF Quantum?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan