Norton Geeft Conflict Met Format Factory in Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lupus

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Berichten
300
Mijn partner heeft ook Norton Security. En deze geeft bij hem een conflict met het programma Format Factory. Deze laatst word er telkens afgeknikkerd door Norton maar het is géén virus! Ik heb nog iemand gevonden op het net die hetzelfde probleem had. Maar dat was A allemaal in Engels, en B waarschijnlijk een andere versie.

Er werd gevraagd om bestanden mappen of programma's "uit te sluiten" van scans om zo dat probleem van de "False Positives" te omzeilen. Dit is al enkele malen ingesteld, denken we, maar even zo vrolijk wordt dat programma erafgekeild door Norton.

"

In the Scans and Risks tab, under Exclusions/Low Risks, in the Low Risks row:

To let Norton remove the risk, move the switch to Remove.

To let Norton ignore the risk, move the switch to Ignore.

To let Norton to ask you to respond to a risk, move the switch to the Ask Me state."


Ik heb gekeken in de instellingen maar ik kan "scans en risks" nergens vinden??

IK Gebruik Norton 360.

Met vriendelijke groet.
 
Bekend probleem, die je meestal beter via hun forum of Helpdesk op kunt lossen, je hebt toch recht op support. Pas als die er niet uit komt... komen wij als bescheiden helpers op gang... ik loop betaalde support niet graag voor de voeten... gebruik je recht daarop eerst, waarom koop je anders zoiets?
Er is ook een gratis prima Avast en zo...

https://community.norton.com/en/forums/old-program-flagged-threat
Zo gaan zij er mee om.
 
Misschien dat dit je helpt:
scanexclusion.png
 
Bijna goed, maar ik heb een andere interface?

Bij mij ziet dat er zo uit:

520566-symantec-norton-security-premium-2017-main-window.jpg
 
Wat bedoel je met bijna goed? Een uitdrukking met het woord neus? Norton Security en Norton 360 hebben dezelfde engines. Kijk onder > Settings (rechtboven) en dan zie je linksboven Antivirus staan en die open je. Daar staat Scans en risico's etc.
 
:eek: Daar had ik overheen gekeken... Maar ik weet waar ik moet zijn nu... :)
 
Laatst bewerkt:
Met een berichtje/telefoontje naar hun helpdesk hadden ze je dat direct kunnen vertellen..... niet bijna goed... maar helemaal goed...
clown.gif

Waar betaal je anders nog voor??:shocked: Dat ontgaat me compleet.
 
Als je in de geschiedenis kijkt van norton, staat daar dan bij waarom format factory wordt tegengehouden.
Daar wordt namelijk niet over gesproken. Format Factory staat bekend als veilig.

Heb het ook al eens aan de hand gehad, dat norton en een ander programma, dezelfde dll aansprak en daardoor de boel crashte. Een nieuwere versie van die dll was destijds bij mij de oplossing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan