Ipad opruimen

Status
Niet open voor verdere reacties.

zeerover

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2008
Berichten
34
Kan ik op mijn ipad de Ccleaner van piriform installeren en gebruiken. Ik gebruik die op mijn gewone pc maar weet niet of ik die kan installeren op mijn ipad.
Dit begint momenteel traag te werken ik maak die ook met safari : wis geschiedenis en website data. Of bestaat er een andere mogelijkheid
Alvast bedankt voor de mogelije info
mvg
 
Kan ik op mijn ipad de Ccleaner van piriform installeren en gebruiken. Ik gebruik die op mijn gewone pc maar weet niet of ik die kan installeren op mijn ipad.
Als er een app voor is in de store dan kan dat. Maar volgens mij is die er niet. En dat is gelijk het antwoord op je vraag denk ik :).
 
er zijn nog andere opruimers zoals "iboostup" en "clean my mac"
 
Hallo bedankt voor de info. Er is inderdaad geen app voorzien. Maar kan ik die andere veilig gebruiken.
Wanneer daar geen ook geen app voor is en ik die moet downloaden dan kan ik dat ook doen voor cclaener. Daarom mijn vraag is dit wel veilig.
mvg
 
Apps in de Apple store zijn behoorlijk gescreend. Programma's die iets (documenten, mails, contacten) opruimen doen dat uiteraard met het risico voor de gebruiker. Als die een beetje lukraak spullen weggooit, kan je daar de app niet de schuld van geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan