Dell WP2007; pictogrammen verschoven en vreemde instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijs67

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2003
Berichten
26
Vandaag mijn pc opgestart, stonden op mijn bureaublad opeens al mijn pictogrammen random door elkaar en waren een stukje groter. Gister avond was alles nog prima.

Het beeld lijkt wel (horizontaal) uitgerekt. Ook internet applicaties zien er raar uit.
Ook de taakbalk is enigszins plat geslagen

Beeldscherm grootte staat op 100 %
Resolutie staat op 1280 x 1024. Is niet de aanbevolen resolutie, maar als ik die kies wordt alles nog groter en waziger.
Mijn monitor is een Dell WP2007.
Ik heb de laatste drivers van mijn Dell WP2007 al correct staan.
Aan de bovenkant van mijn scherm heb ik een kleine zwarte balk, maar via het menu van de Dell monitor zelf kan ik alleen inzoomen, verder niets. Heb via dat menu de monitor ook al gereset, hielp ook niet.
De Wide mode in het Dell menu staat op Fill. Zet ik die op 1:1 dan ziet het bureaublad er weliswaar weer gewoon uit, alleen heb ik dan links en rechts een grote zwarte balk.

Ik heb al gezocht naar mogelijke oplossingen, maar tot nu toe heeft niets geholpen.

Wat is hier aan de hand en wat kan ik eraan doen?
 
Herstelpunt gebruiken?
 
Systeemherstel heb ik vanmiddag 2x geprobeerd naar 2 eerdere herstelpunten terug te zetten, maar 2x een foutmelding gekregen dat systeemherstel niet gelukt was.
 
Hallo,


Komt door een update (vele hebben hier last van)
Hier een uitleg wat je probleem oplost Uitleg.
 
Op het andere forum werd een antwoord gemeld wat de oplossing bleek:

"...Is een probleem met een update van windows 10 kijk anders hier ff: LINK
Op dit moment nog geen optie voor gevonden behalve de rollback driver optie, daarvoor ga je naar apparaatbeheer en dan naar de eigenschappen van je beeldschermadapter. Vervolgens vind je onder
het tabblad stuurprogramma de optie "vorig stuurprogramma". Als die niet greyed out is heb je geluk..."

De optie "vorig stuurprogramma" was bij mij gelukkig aanwezig.

Probleem is opgelost
 
> Onderwerpopties > Vraag als opgelost markeren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan