APP's zijn plotseling dubbel of soms weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leadbelly

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
372
Ik heb met mijn nieuwe Wiko fever die op android 6 werkt het probleem dat van het ene op het andere moment app's dubbel kunnen staan. Dubbel e verwijderen is geen optie, dan zijn ze beide weg. In dat geval dus opnieuw instaleren. Ook is het voor gekomen dat een app (in dit geval de agenda) die naast de app een soort kladblokje heeft met komende afspraken in het beeld verdwenen is voor de helft. Als je dan niet meer weet waar de app vandaan komt is dat lastig. Iemand die een oplossing hiervoor weet?
 
Dit is een beetje onduidelijk. Is het de bedoeling om systeem weergeven of verbergen te kiezen? De optie toestemming van telefoon zie ik niet. Of zit ik in verkeerde rubriek te snuffelen? Ik zit nu bij instellingen/apps
 
Dag, Is de telefoon soms gejailbreaked of geroot? Iemand er iets mee laten doen om beter of sneller te maken?De dan daarvoor geïnstalleerde software (het besturingssysteem zelf) zal in dat geval niet compatibel zijn met dit toestel. In de advertentie staat namelijk Android 5.1 dat dit toestel heeft. Anders zie ik het terug gaan naar fabrieksinstellingen als enige oplossing. Een jailbreak zal op een andere en opnieuw risicovolle manier ongedaan moeten worden gemaakt. Alles moet toch goed in beeld komen? Als iets vroegtijdig stuk gaat en het apparaat werd altijd goed behandeld, dan kan je de leverancier er altijd op aanspreken. Succes
 
Het toestel is gloednieuw en ik heb zelf de zegel op de doos verwijderd
 
Dan is de grafische chip niet goed of er is verkeerde software aangebracht. Beide zijn niet te verhelpen. Vraag om een vervangend en nieuw toestel, soms zijn vervangende telefoons gerepareerd of opnieuw in de doos gedaan. Wat je nog zou kunnen proberen dat is om ervaringen met meer van dat soort problemen bij deze telefoon te vinden. Stuur de samenvatting daarvan dan mee.
 
Ik heb nog even nagelezen. Misschien kan je eerst nog iemand anders vragen om ernaar te kijken.

Controleer bij Instellingen > Over deze telefoon, of er updates zijn.

Een pictogram van een App kan vanaf het bureaublad naar een prullenbakje gesleept worden. Dan moet je eerst het pictogram vasthouden. Alle geïnstalleerde programma's en Widgets blijven beschikbaar staan in de afdeling Apps.

Wanneer je regels niet helemaal kan lezen dan wordt dat misschien anders wanneer je alleen die regel ook selecteert, door de vinger er even op te houden.
 
Sommige voorgebakken apps zijn niet te verwijderen of met een omweg de telefoon heeft wel een update gehad denk ik toen ik hem in gebruik stelde
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan