Kodi instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

POOWEE

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2016
Berichten
40
Voor een kennis op een sd kaartje de openelec software en Kodi 17.6 ( voor raspberry) geinstalleerd middels mijn laptop.
Is het mogelijk om nu de addons te installeren,of moet het kaartje dan in de Raspberry Pi 3?
 
Dat gaat gewoon via Kodi zelf.
 
Dat weet ik,maar dan moet ik eerst wel kodi kunnen openen op het kaartje,dat lukt niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe heb je dat geïnstalleerd?
 
sd kaartje in mijn laptop.
Met win32 image openelec erop gezet.
Vanaf de kodi website kodi 17.6 voor raspberry op het kaartje geïnstalleerd,zie hem ook staan op het kaartje.
Als ik hem aanklik open kodi niet,maar krijg ik de vraag of ik de versie wil overschrijven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waar klik je hem aan? Je snapt hopelijk dat dit geen software is, maar een apart 'operating system' welke op de Pi draait?
 
Ik klik kodi aan op het af kaartje.
Is Kodi geen software?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een 'operating system' zoals ik net zei. Net als Windows, Linux en MacOS.
 
Kodi is software, OpenElec is een besturingssysteem...
Je zult dus eerst OpenElec moeten starten op de raspberry en daarna kun je Kodi starten...
Kodi draait in jouw situatie dus niet op een Windows-laptop...
 
Dat dacht ik al,het kaartje in de raspberry Kodi opstarten en de addons installeren.
Had gehoopt dat ik vanaf het kaartje met raspberry en kodi erop de add-ons kon installeren,dan was alles klaar geweest.
Ik heb zelf kodi op een Android box draaien niet op mijn laptop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kodi is software, OpenElec is een distributie en het besturingssysteem is Linux...

Zo zit het, en Kodi start overigens vanzelf op in de Raspberry Pi als je alles goed installeert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan