Inzoomen en uitzoomen van chrome vrowser

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikeN

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2017
Berichten
5
Hallo Allemaal,

Ik ben zins nieuwe.
Ik had al een paar dagen een account hier maar nog geen gebruik van gemaakt.

En nu kwam het toevallig uit dat ik namelijk een vraag heb over iets.

Voor de gene die het wel / niet weten kun je op rechter Ctrl en dan op + klikken zodat je scherm groter word om het beter te lezen.
Nu is het het geval dat ik lid ben op een aantal forum. Maar als ik in wil loggen staat de inlog scherm helemaal links onder in of op plekken waar dit niet hoort.
Als ik helemaal rechts in de hoek kijk zie ik 3 puntjes onder elkaar staan. Daar staat mijn Zoom op 100%

Als ik op mijn bureaublad met de rechter muis knop klik dan kom je in je beeldscherminstellingen. Die staat namelijk ook op 100%
Maar toch staat de inlog scherm van forum waar ik kid van ben op plekken waar ze niet horen te staan. Deze staan altijd in het midden van de website.

Mijn vraag hier is heeft iemand dit wel is mee gemaakt of heb je een oplossingen hier voor. Ik heb ook al een keer chrome helemaal verwijdert van de pc en opnieuw geïnstalleerd. Niks helpt
Dit is echt vervelend. Ik doe dit niet meer je kunt bijna niet meer inloggen.

Ik heb zelf een 4k scherm.

Ik hoop dat iemand hier een alternatief heeft.

Mvg,
MikeN
 
Hallo en fijn dat je op het Helpmij.nl forum bent,
Voor de hand liggend is dat u een te lage resolutie heeft ingesteld. Wanneer de resolutie van de monitor een te hoge is (alles wordt te klein), selecteer dan in ieder geval een veel hogere in de zelfde verhouding.

Bij alle Windows versies kan u hiervoor rechtsklikken op het bureaublad en Beeldeigenschappen kiezen of direct de naam van de grafische adapter, zoals u al gedaan heeft. Ga dan naar het onderdeel Change Resolution.
 
Hallo Alfred 2,

Bedankt voor je antwoord.
Het is in middels gelukt.

Ik heb even alles gereset bij instellingen van chrome.
Nu werkt het weer.

Mvg,
MikeN
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan