Verborgen dia's oproepen tijdens presentatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

plenty

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2004
Berichten
7
Hoi

Ik heb een presentatie die automatisch loopt op tijd. Nu heb ik in deze presentatie een tiental verborgen dia's welke ik tijdens de presentatie wil oproepen. De bedoeling is dat de presentatie draait en dat ik op willekeurig tijdstip een verborgen dia wil tonen. daarna moet de voorstellinge eigenlijk hervat worden waar ik deze onderbroken heb. de verborgen dia moet ik statisch kunnen tonen enkele seconden

hoe kan ik dit maken? is er een mogelijkheid om een verborgen dia tijdens de presentatie op te roepen middels het toetsenbord, bvb combinatie van toetsen koppelen aan een dia.....
 
Je kunt elke dia wel openen met een macro, of een klik op een bepaald object bijvoorbeeld. Als die dia vanaf elke dia geopend moet kunnen worden, dan zou ik dat object in een header of footer zetten van het diamodel dan is hij altijd beschikbaar.
 
Hoi
Ik heb inmiddels uitgevonden dat ik door het dianummer in te toetsen deze getoond wordt, nadeel is echter dat bij het hervatten van de presentatie deze weer bij de eerst volgende niet verborgen dia verder gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan