Blockchain

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
Val maar meteen met de deur in huis. Wat is het precies, hoe moet ik het zien. Met dit stukje wel lange code schijnt dit straks o.a. in het bedrijfsleven of welke sector dan ook toegepast te kunnen worden. En in deze tijd van cyberonveiligheid zeer goed te gebruiken.

Tot nu toe associeerde ik het vooral met cryptro munten (bitcoins bijv) . Hier is het kennelijk begonnen.

Knappe koppen hier die erover kunnen uitweiden?

:)
 
Welk aspect wil je specifiek meer van weten? Blokchains zijn alleen een techniek. Het maakt het nagenoeg onmogelijk om een vervalsing aan te brengen in een vorig goedgekeurd blok. Het maakt dingen niet per se veiliger, alleen transparanter. Het beveiligd dus vooral binnen de gebruikers, niet zoals vaak erbuiten.
 
Mensen die dit begrijpen laten mensen die dit niet begrijpen vaak dik betalen en dan begrijpen die dit nog steeds niet.
 
Je bedoelt dat je hoopt dat mensen hun ego laten strelen en je dan de antwoorden geven waar je zelf niet naar op zoek moet ;-).
 
:)Ïk weet bijna zeker dat deze hype zeker interessant is voor de software kenners/insiders hier uitgerekend zij ja. Denk ik dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan