• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Regels automatisch van tablblad verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Damkot

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2016
Berichten
10
Beste,

als het aantal (NBR, kolom D) hoger is dan 4, moeten er van die order twee regels komen in tabblad "Nieuw". Er moeten dan namelijk 2 magneten gemaakt worden om te kunnen plannen.

Op een magneet moet aangegeven worden hoeveel stuks van NBR (kolom D) de magneet vertegenwoordigd. Bij 5 stuks dus 3 en 2. Bij 6, 3 en 3. Kan iemand mij hierbij helpen?

Graag zonder VBA, omdat het voor iedereen toegankelijk moet blijven.
Bedankt!
 

Bijlagen

  • PLANMAGNETEN genereren gieterij.xlsx
    74,7 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
Ook net gekeken, maar ik zou niet weten hoe dit aan te pakken zonder VBA te gebruiken
 
Dan ben je een stuk verder dan ik Haije....
Ik begreep de vraagstelling niet eens, weet niet wat NBR is en waar deze ingevuld staat (en niet hoger als 4 mag zijn).
 
Help

Kan iemand mij laten zien hoe ik van een orderregel, twee orderregels maak als het aantal (NBR, kolom D) hoger is dan 4?
Hou zou wenselijk zijn als op de magneten dan aangegeven wordt dat het deel 1/2 is. Of bv. 3 van de 5 NBR etc.

Ik hoor graag van een van jullie. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan