Powerdirector produceert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0685

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Berichten
855
Goedemiddag allen,

Ik ben bezig met het overzetten van diverse videobanden naar een dvd. Nu heb ik al twee banden
zonder al te veel problemen overgezet maar nu begint PowerDirector 11 kuren te vertonen.
Nadat ik een video heb ingeladen, bewerkt en wil opslaan als MPG om op een DVD te kunnen branden ga ik zoals gebruikelijk naar het Produce-tabblad
in Powerdirector. Daar kies ik de volgende instellingen:

File format: MPEG-2
Profile Type: Default
Profile Name/Quality: MPEG-2 1280 x 720/25p (20 Mbps)
Country/video format of disc: Netherlands (PAL)

Als ik dan op Start druk dan begint hij kort met produceren waarna hij meer dan een uur over de eerste procent doet en een volledige werktijd oplopend van 48 tot 200 uur opgeeft :eek:

Na een uur sluit PowerDirector plotseling af met de melding "Powerdirector has stopped working". Dit krijg ik keer op keer, ook als ik bijv. AVI als bestandsformaat selecteer.
Wie kan mij helpen dit op te lossen?

PC Specs: http://www.helpmij.nl/forum/systemspecs.php?userid=225918

Bvd.

gast0685
 
welke build heb je van versie 11. Zorg ook dat je de laatste versie quicktime er op hebt staan.
 
CPD.png

Dit is wat er op het about-scherm staat. Als ik op zoek ga naar QuickTime op mijn pc krijg ik een dialoogvenster met QuickTime Preferences waar staat dat ik QuickTime 7 Pro heb.
Ik zal even de laatste versie handmatig moeten downloaden want als ik in dit dialoogvenster op updaten klik lukt dat niet.
 
Probeer het eens direct in de create functie ipv produce.
Doet die het dan wel is waarschijnlijk je plugin beschadigd en is herinstall van powerdirector noodzakelijk (laatste redmiddel).
Zorg ook dat je videodrivers up to date zijn, cyberlink maakt ook gebruik van je gpu om je video te renderen.
 
Via de create functie gaat het goed tot 99% waarna ik onderstaande foutmelding krijg en de boel dus mislukt:
error.png
Maar met het bestand is niks mis, het is ook niet kwijt en ik heb voldoende memory beschikbaar...
GPU-drivers zijn overigens ook up to date. Ik ga nu Powerdirector proberen te herinstalleren...
 
Laatst bewerkt:
Als het branden vast loopt, (als dat het probleem is) kun je naar iso wegschrijven?
 
Ik probeerde gewoon naar de vaste schijf naar een map weg te schrijven en dat lukte dus ook niet naast dat het gewoon produceren tot een MPG-bestand niet lukt. En ook na de herinstallatie van Powerdirector loopt hij weer vast...
 
Laatst bewerkt:
Hoe groot is dat bestand? En org bestandsformaat?
 
Het vastgelegde bestand is in .mpg (5.37 gb) maar ik heb zelfs al grotere bestanden gehad met meerdere beeldcorrecties die 15 gb werden en wel probleemloos converteerden...
 
Ik heb inmiddels diverse bestanden geprobeerd en ook diverse bestandsformaten als output. De ene keer is hij binnen een halve minuut klaar met omzetten (in baggere kwaliteit) en de andere keer loopt hij weer vast. Ik kan er dus niet goed achter komen wat de oorzaak is. Iemand nog tips?
 
Werkt het wel in veilige mode, zodat zoveel mogelijk andere zaken uitgeschakeld zijn?
 
Veilige modus van Windows of van PowerDirector? Indien de laatste, hoe kom ik daar?
 
Geeft pd11 dan geen foutcode weer?
 
Nee. Als hij vastloopt bij het produceren krijg ik te zien Pdr11.exe has stopped working. In dat scherm kun je vervolgens je mailadres opgeven om een crashrapport te verzenden maar dat is dan ook alles.
 
Kun je de inhoud van het crash rapport hier weergeven?
 
3) Manual delete the temp files from Preference.
Open PowerDirector--> Edit--> Preferences--> General--> Manually delete.

4) Run the application while no other applications are running.

5) Disable tracks that are currently not in use.

If issue persists, please help to provide us the following information for further analysis.

Doe nog eens een poging nadat je bovenstaande hebt uitgevoerd.
 
Uitgevoerd... Hij is nu zo'n 10 minuten bezig en staat nog op 0% met een resterende tijd van meer dan 33 uur
 
Blijft vreemd, maak eens een screenshot van je instellingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan