NVIDIA Displat driver update 23.21.13.8813

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.521
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Windows 7. Men zegt altijd drivers van de fabrikantsite te halen. Nu komt MS met eerst optioneel deze driver update en nu is die ineens belangrijk (400MB). Ik wil niet meer naar de site van de fabrikant gaan, want deze zit constant te zeuren voor registratie en wil e-mailadressen e.d. anders kun je niets doen. Dergelijke praktijken accepteer ik niet meer. Andere oplossing of via MS installeren? Ik heb geen problemen met de pc. Beeld, geluid en alles is goed. Enigste reden wat ik dan kan bedenken dat er een veiligheidslek zou zijn.
 
Laatst bewerkt:
Voor dat soort dingen heb ik een email adres dat ik verder nergens voor gebruik.
 
Een fabrikant vraagt nooit om een registratie bij ophalen van drivers.
Wel als je je aankoop bij hen registreert i.v.m. support etc.
 
@Edmoor Dus een puur fake e-mailadres? jan@home.nl en dat komt dan nergens terecht?

Een fabrikant vraagt nooit om een registratie bij ophalen van drivers.
Wel als je je aankoop bij hen registreert i.v.m. support etc.
Dat laatste is niet het geval.
Rechtsonder staat het icoon van NVIDIA. Altijd ging dit perfect en nu niet meer. Het is GeForce Experience Center en ook iets met Gamen (voorkeuren). Nooit gebruik van gemaakt maar wel verplicht aan te vinken anders kom je weer niet verder.

Ik ga kijken naar de optie van Lange Pier.
 
Je hoeft dat Geforce Experience ook helemaal niet te installeren hoor.
Je kunt tijdens de setup gewoon kiezen voor "advanced / Aangepaste installatie" o.i.d. en dan toont de setup alles wat er mee-geïnstalleerd wordt zoals PhysX, Geforce Experience, het daadwerkelijke stuurprogramma.
Daar kun je de vinkjes weghalen bij alles behalve het stuurprogramma / driver en klaar ben je.
 
@Senso:
Nee. Ik heb er bij Outlook.com een adres voor aangemaakt.
Dit voor geval er een download link of registratiebevestiging gestuurd gaat worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan