Foto's marktplaats niet meer zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
ook ff in veilige modus gestart zonder resultaat. toch nog maar even een paar dagen wachten op wellicht marktplaats?
 
Adblock Plus doet dit niet want dat heb ik ook en dit domein is niet uitgezonderd.

Wis de tijdelijke Internetbestanden en accepteer cookies van derden bij Privacy instellingen. Meer weet ik ook niet. Hoe je de DNS instellingen kan veranderen is op Internet en ook op YouTube te vinden. Er is ook een programma wat dit voor jou kan doen, dan geeft die meteen suggesties voor een snelle DNS server. Het gaat maar om een verschil van milliseconden maar bij webpagina's die gebruik maken van veel servers is er enig verschil tussen de snelste en de langzaamste. In die gegeven lijst kan je Google public DNS selecteren.
 
Ik zou weleens een screenshot willen zien.
Want je schrijft dit:

en uitgezet voor marktplaats maar zonder resultaat. soms doet een foto het wel en dan weer een andere niet.

Ik vind het sowieso gek; ik had een tweetal jaar (misschien langer geleden) geleden wel dat ik die addblocker uit moest zetten want anders zag ik de foto's niet.
Maar dat is al tijden goed en dat hoeft allang niet meer.

Dus ik denk dat er iets anders aan de hand is. Waarom zou je een website moeten noteren als zijnde uitzondering? Dat hoeft niemand die met FF werkt.

Hoe zit het met een andere browser? Heb je het dan ook?
Heb je alles verwijderd aan cache en dat soort zaken?

Doe anders eens een ccleaner eroverheen of zo.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan