printer driemaal vermeld hoe te verwijderen uit Word/Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben Spijk

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2006
Berichten
38
Beste lezers,
Ik krijg mijn printer niet aan de praat.
Windows 10, printer Xerox 6010.

Ik heb alles geïnstalleerd maar bij t printen geeft deze "fout"aan.
Na veel installeren verwijderen van de printer blijken er twee of drie printers vermeld te staan bij t printen in Word en Excel.
Bij instellingen/configuratiescherm heb ik de printer verwijderd.
Alles opnieuw geïnstalleerd. Ga ik kijken bij >configuratiescherm> hardware en geluiden>apparaten en printers> kies de printer en rechter muis knop>eigenschappen. Hier zie ik drie maal de printer staan.
Hoe kan ik deze printers er uithalen/verwijderen.

voor alle duidelijkheid heb ik printscreens in een word document staan.

groeten Ben Spijk:rolleyes:Bekijk bijlage Ben test.docx
 
Is dat niet gewoon > Printer selecteren en rechtermuisknop > Apparaat verwijderen?
Ik zie dat daar er maar één printer met groen vinkje staat en dat is goed. Onder eigenschappen staat dat die actief is en vermoedelijk zal die ook in de taakbalk te vinden zijn. Dan moet je onder rechtermuisknop van de printer > Afdruktaken weergeven en alle opdrachten/documenten annuleren.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Senso,

bedankt voor je reactie. de eerste mogelijkheid had ik al diverse keren gedaan.
De tweede mogelijkheid vanuit de taakbalk heb ik gedaan.
Uiteindelijk kon ik de afdruk taken niet verwijderen. Via service.crm en via c:/windows....print spool heb ik deze verwijderd. Hierna het systeem opnieuw opgestart. Weer printer verwijderen, print spool legen> opnieuw opstarten en dat nog een keer.

Toen ik de printer weer met schone lei wilde installeren ging windows zelf zoeken, maar ik wist dat windows deze niet kon vinden. Ik was waarschijnlijk iets te snel en heb ik de printer gelijktijdig ook handmatig erin gezet. Twee acties gelijktijdig.

Ik ben in ieder geval blij dat het probleem verholpen is.

bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan