iOS apparaten herkennen Chromecast niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baxteen

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2011
Berichten
75
Goeiemiddag!

Ik heb een Chromecast gekocht en deze aangesloten op de HDMI poort van mijn tv. Deze maakt contact. Als je naar het desbetreffende HDMI kanaal gaat komen er een aantal stock foto's voorbij. Echter, als ik de Chromecast probeer in te stellen via de Google Home app op mijn persoonlijke iOS apparaten (Iphone en Ipad) komen er geen geschikte apparaten naar voren. Echter, als ik dit probeer op de telefoon van mijn werk (een Galaxy S7) herkent ie 'm meteen en kan ik beginnen met instellen. Alle bovengenoemde apparaten zijn aangesloten op hetzelfde Wifi-netwerk en Bluetooth staat aan.

Heeft iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn iOS apparaten de Chromecast ook herkennen?

Bedankt!

Baxteen
 
Maar dat is het probleem. Het allereerste wat ie doet is zoeken naar apparaten en daar vind ie 'm dus niet.
 
Reset de Chromecast en begin de setup overnieuw met eerst een IOS apparaat, soms is dat nodig, had het ook met Android toestellen, na een reset was het wel goed in te stellen.
Die IOS apparaten hebben, neem ik aan, wel contact met je router.
 
Ik heb de setup gedaan via mijn werktelefoon met Android en als ik dan inlog met mijn Google account op m'n iOS apparaten doet ie het wel. Heel vreemd, maar het werkt! Dankjewel voor je hulp :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan