Wie wil voor mij een sticky top maken waarin navigatie; afbeelding en tekst kan komen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angela69

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2017
Berichten
189
Hallo Wordpress experts.

Ik wil een site maken waarbij het bovenste gedeelte altijd zichtbaar is met daarin 2 menu's; afbeelding en evt. tekst.
Heb alle plugins al geprobeerd maar werkelijk niets lijkt tot een goed einde te kunnen komen. Wie wil een opzetje
voor mij maken?
 
Om welke Theme gaat het? Het lijkt mij zinvoller om layout zaken in de Themes onder te brengen.
 
Allereerst hebben we een eigen afdeling voor WP, dus je vraag staat niet helemaal goed.

Ten tweede ligt het aan het theme wat je in WP gebruikt. Je hebt er zoveel en elk theme heeft mogelijkheden.

En waarom al plug-ins gebruiken (en welke zijn dat dan??) als je eerst eens kijkt hoe je theme wat je nu gebruikt, in elkaar steekt.

Dus graag meer info.
 
Hallo, bedankt voor de reacties.
Ik ben net begonnen met Wordpress, wat ik wil vind ik niet in een bestaande theme terug. Heb gekozen voor Generate Press, daar zit ook niet een functionaliteit in welke maar enigszins op een sticky lijkt. Wat ik exact wil is te zien op www.haanoptiek.nl.
 
wat ik wil vind ik niet in een bestaande theme terug.

Er zijn duizenden themes, hetl ijkt mij dus erg stug dat je geen theme vind die niet deze functie heeft.

Dat theme wat je nu gebruikt heeft toch ook 2 menu's? Of mis ik iets? Een sticky bericht kan bijna elk theme aan, maar je moet even zoeken welk theme jou aanspreekt.

https://nl.wordpress.org/themes/browse/popular/

https://www.wplounge.nl/gratis-wordpress-themes/

en zo heb je nog veel meer sites waar je kan zoeken.
 
En misschien een schets van hoe je de indeling wil hebben, mij is het ook niet helemaal duidelijk.
Of bedoel je dat het menu boven blijft plakken? Dan kan bij GeneratePress met Menu Plus.
Ik ken GeneratePress goed dus kan je daar wel mee op weg helpen.
 
De basis zonder linker/rechter menu
Code:
[B]html[/B]

<body>
<header id="header" class="container">
Afbeelding, nav-links, nav-rechts
</header>
<div id="wrapper" class="container">
de rest van je website
</div>
</body>

[B]css[/B]

html, body {
  margin: 0;
  box-sizing: border-box;
}
* {
  box-sizing: inherit;
}
.container {
  width: 100%;
  margin: 0 auto;
}
@media (min-width:768px) {
.container {width: 740px;}
}
@media (min-width:992px) {
.container {width: 960px;}
}
#header {
  position: fixed;
  right:0; left:0;
  height: 60px;
  background: #f0f030;
}
#wrapper {
  padding-top: 80px;
  background: #f0f0f0;
}
Als je meer info hebt kunnen mensen op Helpmij beter helpen.
 
Thanx, clean & simple ;) Ik zie nu dat de TS een website linkje gaf. Een ScrollSpy zou dan ook nodig zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan