Wijzigingen worden bij run niet getoond

Status
Niet open voor verdere reacties.

joke1

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2006
Berichten
159
Ik heb een projectje gemaakt in VB2013 en dat werkt goed. Maar nu wil ik een kleine wijziging doorvoeren maar dat lukt niet. Wat doe ik verkeerd?
In een form heb ik een label verplaatst en opnieuw een bind van mijn project gedaan, dat lukt allemaal, geen errors. Maar als ik het project run staat de label nog altijd op de oude plaats. Graag wat hulp.
 
Om mijn vraag heb ik twee printscreens gemaakt. De label met de tekst: Dubbel klik op de betaling die je wil behandelen moet dus beneden komen te staan zoals ik ook gewijzigd heb. Vervolgens doe ik een Build Solution maar bij de RUN wordt de form nog altijd getoond met de label van boven zoals het oorspronkelijk was. Ik heb ook al "Rebuild Solution" geprobeerd maar det geeft het zelfde resultaat.

Wat doe ik fout?
 

Bijlagen

  • Betaling1.png
    Betaling1.png
    31,5 KB · Weergaven: 52
  • Betaling2.png
    Betaling2.png
    44,2 KB · Weergaven: 60
Vreemt dat je niet de veranderingen ziet, zou toch gewoon zichtbaar moeten zijn als het 100% hetzelfde form is.

Clean solution, en rebuild solution in debug/release. Probeer eens de .exe in je debug folder te starten buiten VS om.
 
Bloodshed bedankt voor je reactie. Op dit moment heb ik problemen met mijn pc, als die opgelost zijn zal ik dit proberen en laat ik iets weten.
 
PC problemen zijn opgelost, Visual Studio 2013 opnieuw geïnstalleerd. Maar mijn probleem in dit project zijn niet opgelost. Ik begrijp er niks van, kent iemand een oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan