huis tuin & keuken pc - geen zware spellen - FB /surfen op het www/foto's bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

robert N

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Berichten
102
Zelf een kast samenstellen: Route 99...
i5 7400 ca 170 euro
Moederbord 50-100 euro
RAM DDR4 8GB ca 8 tientjes
SSD 256 GB ca 80 euro
DVD-RW 15-20 euro
Voeding 500W (meer dan zat) ca 50 euro
Basis kast met USB3 front connectoren: 30-40 euro
2 TB - ca 6 tientjes.
multi kaartlezer

Windows 10: zoek even en je komt aan nette goedkope adressen, prijs varieert nogal.

Nieuwe 23/24 inch Monitor (welke moet ik "hebben")

Woon omgeving Rotterdam, bij welke winkel kan ik dit het best bestellen... & eventueel waar zou ik (als ik hem zelf in elkaar wil zetten) - het best online alle onderdelen vandaan kunnen halen.

Budget 650 - 900 € (inclusief monitor)
 
Als je hem zelf in elkaar wilt zetten (als je de ervaring hebt, is dit een aanrader), ben je al bekend met de Tweakers Pricewatch?

Op die manier heb ik bij 7 webwinkels ook diverse onderdelen gekocht en een PC in elkaar gezet! :)
 
Ridderkerk ligt tegen Rotterdam aan toch?
Dan is Alternate wel dichtbij ... tis niet echt een goedkope winkel, al zijn er genoeg duurdere !
Kijk goed naar de combi van geheugen en moederbord, je zult niet de eerste zijn die hierbij op zn snufferd gaat ! (En later vragen gaat stellen omtrent vage foutmeldingen)
zie hiervoor de QVL van de moederbordmaker
Seasonic schijnt een goede voedingproducent te zijn, voor ietsje minder dan 55 euro heb je een (nietmodulaire) voeding van 520 W

Sluitpost monitor, welke je zou MOETEN hebben? tja, ik zou echt gaan kijken naar/om een exemplaar, je geeft aan wat fotobewerking te willen doen, dan is kleurechtheid wel een must, en daar kom je achter als je om gaat kijken.. evt laten kalibreren

Veel plezier van je monster!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan