Hoe verwijder ik Photoshop en aanverwanten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maysun

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2014
Berichten
361
Aangezien ik toch geen geld heb voor 'abonnementen' op Photoshop en consorten wil ik dit van mijn pc verwijderd hebben. Helaas maken ze me dit onmogelijk. Als ik klik op 'verwijderen' opent zich een of ander scherm, zie printscreen en dat was hem dan. Van Photoshop mag ik hun programma alleen maar KOPEN, niet verwijderen.

HOE verwijder ik dit? Voor altijd met alles wat er bij hoort?
 

Bijlagen

  • photoshop verwijderen onmogelik.jpg
    photoshop verwijderen onmogelik.jpg
    85,7 KB · Weergaven: 71
Ben je een linux gebruiker of een apple of een windows gebruiker?
 
En wat doet het tandwieltje rechtboven?
 
En als ik klik op verwijderen bij 'Adobe Creative Cloud' in Windows krijg ik de melding dat verwijderen niet kan, 'op uw computer zijn nog steeds Creative Cloud-toepassingen geinstalleerd waarvoor de toepassing vereist is'. Nou, mijn klomp breekt hoor.
 
via het configuratiescherm in windows 10 ga je naar programma en onderdelen.
als je daar bent zoek je herprogramma op wat je wilt verwijderen.
een muis klik erop en je krijgt de optie verwijderen.


kijk maar eens bij deze uitleg https://www.schoonepc.nl/windows10/configuratiescherm.html
 
via het configuratiescherm in windows 10 ga je naar programma en onderdelen.
als je daar bent zoek je herprogramma op wat je wilt verwijderen.
een muis klik erop en je krijgt de optie verwijderen.


kijk maar eens bij deze uitleg https://www.schoonepc.nl/windows10/configuratiescherm.html

Dat heb ik nu een keer of 10 gedaan. Hij opent dan dus dat dat venster van Adobe creative Cloud en ALS hij al laadt, zit er geen optie voor verwijderen bij. Ik heb het ook met CCleaner geprobeerd, zelfde probleem. Opent dat venster enzovoorts. Ik ben nu naar deze pc 0 Program Files gegaan en heb van alles verwijderd maar de programmas blijven in het lijstje staan van 'apps en onderdelen'. En sommige willen nog steeds niet verwijderd worden omdat er iets in gebruik zou zijn of een administrator het moet doen ofzo.

Ik weet i.i.g 100% zeker dat als ik ooit nog een nieuwe pc koop nooit meer iets van Adobe installeer. Als ik nog eens iets met Photoshop wil dan koop ik een OUDE pc met windows xp en een OUDE versie van Photoshop en daar doen we het mee. Dit is absurd.
 
Moet je gewoon niet eerst je abonnement opzeggen, waarna je het kan verwijderen?
 
Moet je gewoon niet eerst je abonnement opzeggen, waarna je het kan verwijderen?

Ik heb geen abonnement. Had het ooit geinstalleerd om uit te proberen maar heb nooit een abonnement afgesloten.
 
je praat over een administrator.
Log jij wel in als administrator?
Met andere woorden hoeveel accounts staan er op dep.
 
Creative cloud kun je met de cleanertool verwijderen.
Na opnieuw installeren zou het dan wel moeten lukken om photoshop te verwijderen.
Een andere optie is om het Revo uninstaller te proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan