Malwarebytes geeft problemen op twee computers

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0685

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2010
Berichten
855
Hallo allen,

Sinds vandaag hebben zowel mijn vader als ik op onze computers problemen met Malwarebytes Premium 3.3.1.
Allereerst geeft MBAM voortdurend aan dat er beschermingslagen zijn uitgeschakeld. In beide gevallen gaat het hier om de web
bescherming. Als ik vervolgens op inschakelen klik gebeurt er niets. Ten tweede trekt de Malwarebytes Service op beide computers idioot veel geheugen oplopend
tot tussen de 6 en 10 GB waardoor zo nu en dan de melding verschijnt dat er geen geheugen meer is. Wie weet voor deze problemen een oplossing?

6 GIGABYTE!!!.png

PC specs: http://www.helpmij.nl/forum/systemspecs.php?userid=225918, http://www.helpmij.nl/forum/systemspecs.php?userid=225918&systemid=6213

Met vriendelijke groet,

Michaël
 
Laatst bewerkt:
Ik raad aan om HitmanPRO te draaien als een herinstallatie van MBAM niet helpt.
 
Malwarebytes Premium 3.3.1. Is dat geen betaald programma? Heb je dat legaal gekocht of illegaal gedownload?
 
Vreemd dat beide computers dat dan in één keer hebben. Zou je denken dat een update van MBAM de oorzaak is. Zit in dat programma geen helpfunctie die de installatie controleert? Anders opnieuw installeren. Ik vraag me ook af of MBAM wel een 'total security' programma is.

Kunt ook een herstelpunt of systeemkopie herstellen. Kan een hoop tijd besparen. Kijk ook eens naar deze. Lees de informatie!
 
Bedankt voor de reacties allen. Ik heb nadat ik gisteravond op beide computers de Malwarebytes Service uitgeschakeld ze zojuist weer ingeschakeld. De web-bescherming schakelde meteen in waarna ik even een scan heb uitgevoerd terwijl ik het geheugengebruik monitorde wat niet boven de 300 mb uitkwam. Ik blijf het even in de gaten houden of het zo opgelost is of dat het probleem mogelijk terugkeert. Voor nu nogmaals bedankt en een fijne zondag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan