Tekst uit formulier opnemen in script

Status
Niet open voor verdere reacties.

Squeezer

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2017
Berichten
17
Op mijn site staan verschillende items waarover info kan worden aangevraagd via een formulier. Alle items worden beantwoord via hetzelfde formulier. Het enige dat in het formulier verschilt is de header. Hierin staat namelijk waarover informatie wordt gevraagd. Het is niet de bedoeling dat de aanvrager dit dient in te vullen. Daarom wil ik graag de header in het script opnemen in de zin van:

Geachte …, u vraagt informatie over “ header”. Etc. etc.

Hoe neem ik dit op in mijn HTML-formulier en hoe verwerk ik dit in mijn PHP-script?
 
Heb je al een PHP-script? Een waar moet die tekst die je aangeeft dan staan?
 
Beste PHP4U, Het formulier dat ik gebruik werkt prima. Het probleem zit in het gegeven dat het formulier door middel van een popup wordt weergegeven. In deze popup staat waarover info wordt gevraagd. Deze is nodig om adequaat te kunnen reageren.
Ik heb mijn uitdaging in een sterk versimpelde versie in enkele noodzakelijke documenten uitgewerkt, de persoonlijke gegevens er uit gehaald en heb de documenten bijgevoegd.
Ik hoop dat dit verduidelijking geeft.

Bekijk bijlage vakantie.zip
 
Heb je geen test-case die we online kunnen inzien met wat je nu hebt? Of relevante code die je hier kan delen?

Verder kan je die vaste tekst prima in je $body tonen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het op mijn site gezet in een submap (www.balderik.nl/test). Mocht je het testen, komt de mail naar mij. Wil je dat ik er een ander mailadres in zet zodat jij kunt testen?
 
Je kan de titel ook in een hidden-field opnemen.

HTML:
<input type="hidden" name="Onderwerp" value="Verzoek info Portugal">
 
Het werkt. Dank je wel voor het meedenken en natuurlijk voor de oplossing. De call mag wat mij betreft worden gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan