Wii aansluiten op smart tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Ik wil graag een WII aansluiten op mijn smarttv.Ik heb deze tv pas nieuw. Maar nu blijkt dat er op deze tv geen ingangen/uitgangen zitten voor een tulpaansluiting. Ik heb bij de WII wel een kabel waar deze 3 tulpstekkers aanzitten.Hoe kan ik dit probleem oplossen Er zit 1 uitgang op de tv en deze is geel.Maar hier past de tulpstekker weer niet op.Dus wie weet raad.???
 
In onze glazen bol is niet duidelijk om welk merk en type smart TV het gaat....
 
Ik dacht dat het niet uitmaakte wat voor soort smarttv het was. Het gaat om het probleem dat er geen aansluiting zit. Ik heb een Telefunken smarttv 50 inch Het type nummer is eventueel D50u600m4cw
 
Tuurlijk wel... er moet een alternatief verzonnen worden mbt wat er dan wel mogelijk is.
Als er mensen zijn die nu het type bekend is en dus welke aansluitingen er wel zijn.....een idee krijgen ... dat was anders niet gelukt....

Andere oplossing:
Als je hem via internet gekocht hebt: stuur hem terug /geld terug (mag!!) en koop er een waar je zeker van bent dat het wel kan...
 
Laatst bewerkt:
Je hoeft geen sorry te zeggen, tis toch al gebeurd en de wereld vergaat er niet van... ik licht alleen maar toe waarom het nuttig is.
Kun je hem nog terugsturen? Of is het te laat of heb je hem in een normale winkel gekocht.
 
Laatst bewerkt:
Wii

Helaas nee,ik kan hem niet meer terugbrengen. Maar ik vroeg mij zelf af of er iets niet goedkoper is dan zo,n omvormer.Het is toch weer €60
 
De Wii produceert een analoog signaal en als je daar geen aansluiting voor hebt en wel HDMI is een omvormer van analoog naar digitaal nodig. Of deze er ook in goedkopere uitvoeringen zijn weet ik niet, maar je weet zo natuurlijk wel waar je naar op zoek moet. Deze ook bijvoorbeeld:
https://www.onlinekabelshop.nl/comp...MI9eK1ie-M2QIV7r_tCh0pIA65EAQYBCABEgLT1_D_BwE

Plaats eens een goede foto van de aansluitingen van die TV.
 
Laatst bewerkt:
Wii

Oke,dank je wel voor jullie antwoord. Ik ga er eens rustig over nadenken en dan zie ik wel wat ik doe.Het zal toch wel een omvormer worden als ik het zo bekijk
 
Daarom vroeg ik dus om een foto.
Je hebt ook geluid nodig natuurlijk.
 
Hallo,nee er zit geen scart stekker op mijn tv, anders was het wel gelukt. Ik heb wel een scartstekker waar 3 tulpstekkers op passen,maar helaas niet op tv.Maar ik heb zojuist 5 minuten geleden een omvormer besteld en ik hoop dus dat dit zal werken
 
telefunken.jpg volgens een site dit:
 
Ja, en daar staat wel Audio bij. Dus naast Geel ook Rood en Wit.
Vandaar dat ik graag een foto zou willen zien.
 
Wii

Het zal wel aan mij liggen,maar ik ben niet zo technisch onderlegt.Het is voor mij allemaal nieuw.En je moet van alles proberen ,wil je resultaat boeken.Dus moet je de juiste materialen hebben
 
Wii

Ja,hartstikke leuk.....maar hoe werkt dit.?? Ik heb zojuist een omvormer gekocht
 
Als je nu deze kabel hebt lijkt me die van VDK_P een prima oplossing:
av-kabel-voor-nintendo-wii.jpg

Die gebruik je daar dan gewoon voor in de plaats, plus een HDMI kabel uiteraard.
Ik ken de Wii niet dus geen idee welke aansluitingen er op zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan