Nieuwe USB is na formatteren niet meer bruikbaar?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DanielleVK

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2017
Berichten
10
Hoi hoi

Ik wilde een boot usb maken en moest hem daarbij formatteren.
Uiteraard geen probleem.. maar nu ziet hij hem niet meer.

Alle usb poorten werken verders, andere apparaten ook het is echt de usb zelf.

Via diskmanagement geprobeerd te formatteren, cmd-diskpart en verschillende programma's.
Maar iedere keer als er iets "gebeurd" met de schijf.. knippert hij en lijkt het wel alsof hij vastslaat... er gebeurd niets en ik krijg een foutmelding dat de schijf niet bereikbaar is (hij blijft wel bij deze computer staan)

Alles is up to date verders.
Bij disk management staat hij als Unallocated space.
Als ik een nieuw volume bv wil maken krijg ik "the system cannot find the file specified: te zien.

Bij diskpart in cmd krijg ik een error als ik hem probeer te formatteren.

Iemand een idee?
 
Merk en type USB stick?
En je weet welke de USB 2.0 poorten zijn en daarop aangesloten?
 
Merk en type USB stick?
En je weet welke de USB 2.0 poorten zijn en daarop aangesloten?

Kruidvat.... merkloos :/

Ik heb een andere tegelijk gekocht (nog niets meer gedaan) en die werkt zowel op de Usb 2.0 als de 3.0 poorten.
Het rare is dat ik op geen mogelijkheid de stick kan benaderen om formatteren etc.
Zelfs via een youtube video een policiy aangemaakt ivm writeprotection.. maar ook dat hielp niets

In w10 en in ubuntu ook geprobeerd te partitioneren of formatteren.. maar alles geeft foutmeldingen
 
Laatst bewerkt:
Komt bij Kruidvat regelmatig voor lees ik op internet. Als het eigen merk is van Kruidvat mag het zonder bon geruild worden.
 
Kruidvat.... merkloos :/

Ik heb een andere tegelijk gekocht (nog niets meer gedaan) en die werkt zowel op de Usb 2.0 als de 3.0 poorten.
Het rare is dat ik op geen mogelijkheid de stick kan benaderen om formatteren etc.
Zelfs via een youtube video een policiy aangemaakt ivm writeprotection.. maar ook dat hielp niets

In w10 en in ubuntu ook geprobeerd te partitioneren of formatteren.. maar alles geeft foutmeldingen

Terugbrengen en in de toekomst van een gerenommeerd merk aanschaffen.
 
Zie regelmatig SanDisk bij de Action. Volgens mij zijn die wel van goede kwaliteit (merknaam).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan