Geen email programma gekoppeld Microsoft outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creon99

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2001
Berichten
183
Hallo, Deze vraag is al eerder gesteld door iemand anders maar dat antwoord is voor mij niet het juiste antwoord.

ik klik rechts op een foto in "Mijn afbeeldingen", ga dan naar Kopiëren naar E-mailgeadresseerde , Bijsluiten, dan krijg ik het bericht: Er is geen e-mailprogramma gekoppeld, Maak een koppeling in Standaardprogramma's in het Configuratiescherm als u al een e-mailprogramma hebt geïnstalleerd.

Ik gebruik Windows 10, en het bijbehorende programma Microsoft outlook is geinstalleerd. ik ga dan naar Configuratiescherm en bij Standaardprogramma's kies ik voor Microsoft outlook. Maar het lukt me niet e.e.a. te koppelen. Ik heb dit al vaker geprobeerd, maar nu dacht ik, kom ik vraag het aan de knappe koppen van Helpmij.

Vast bedankt voor je reactie

vr groet Grietje
 
dag,
Na de laatste recente update van W10 werkt sowieso het selecteren van een bestand en dan kiezen voor "kopiëren naar e-mail geadresseerde" niet meer.
Voor Outlook versies 2010 en 2016 is de oplossing: configuratiescherm/programma's en onderdelen en dan kiezen voor Microsoft Office en dan: "herstel"
(je accounts en bestanden in Outlook blijven gewoon bestaan, don't worry).
Herstart je pc daarna. Het kopiëren naar outlook werkt dan weer, hopelijk is hiermede ook jouw probleem verholpen.
groet,
Leonard
 
Dank je Leonard ki ga het vanavond gelijk proberen. je hoort nog van mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan