probleem videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou een andere videokaart regelen en kijken of hetzelfde gebeurt, weet je het zeker als het dan niet gebeurd en anders wordt het verder graven.
 
Ja andere videokaart wilde ik sowieso al wel op den duur, maar weet niet zeker welke bij mijn moederbord past enzo.
En kan ik het zelf? Bedoel ik haal de pc zo open hoor en klik er geheugen bij en is het onboard video dan is het ook nog snel gedaan om er wat bij te steken.
En ben er niet vies van om dingen uit te proberen. Trial and error is waardoor je leert. Heb alleen geen Windows CD zoals ik voorheen wel had.
Doet ie het niet? Ach installeren we toch opnieuw? Vond ik niet erg. Maar heb er bij deze dus geen ;)
Dus dan word je toch wat voorzichtiger. Want de laatste installatie kostte me 50 euro.... Terwijl ik dat makkelijk zelf had gekund als ik er een had.
(ja misschien toch eens daarin investeren of goed zoeken ;) ) maar voor nu wil ik gewoon vooral snel dit oplossen.
 
Oh ja... mijne is dus wel overclocked maar gebruik dat nooit omdat mijn geheugen genoeg is en het me dus vrij overbodig lijkt.
Bij opstarten nu krijg in onderstaande scherm. Echter reageert vrijwel niks op opstarten. Kan wel in Bios ofzo maar anders krijg ik melding iets van bootmgr ontbreekt.
druk op ctrl+alt+del om opnieuw op te starten.
Hierna krijg ik deze nog enkele malen uit het kiezen uit alle opties behalve F11....
Dan start hij verder normaal op
27858305_10215615053320181_4544039499578031628_n.jpg
 
Nou.. nu doet hij dus niks meer fatsoenlijk :(
3x opstarten via de melding bootmgr etc...
Alle iconen zijn mega groot ook al staat het op klein.
Als ik mijn eigen account kies dan blijft alles zwart.
Moet eerst via mijn man zijn account aanmelden en dan overschakelen op de mijne wil er
iets verschijnen...
 
De kritieke melding "kernel power" zoals in de screenshot van je logboeken duidt ook met grote regelmaat op een defecte voeding is mijn ervaring.
Het vervelende is echter dat het een vrij algemene foutmelding is die ook betrekking kan hebben op defect ramm of een defecte videokaart zoals reeds door L.P. aangegeven dus het wordt zoeken.

Hoe je een opstartbare usbstick maakt zonder Rufus:
Create a bootable USB Flash drive:

Download the Windows MemTest86 USB image.
Right click on the downloaded file and select the "Extract to Here" option. This places the USB image and imaging tool into the current folder.
Run the included imageUSB tool, it should already have the image file selected and you just need to choose which connected USB drive to turn into a bootable drive. Note that this will erase all data on the drive.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan