Thunderbird postvak in....

Status
Niet open voor verdere reacties.

H6nsvV

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
969
Mogge allemaal, is er ook een mogelijkheid om div. Email accounts in EEN postvak te lezen? Volgens mij moet dat kunnen, maar vind de oplossing niet.
Het zelfde geldt voor automatische aanvulling van het te typen van de geadresseerde. Moet ik steeds apart opzoeken.
Graag jullie deskundige hulp. ;-)
 
Ik snap de vraag over adres aanvulling niet helemaal. Als het goed is werkt dat standaard over alle folders heen, tenzij je geen gebruik maakt van "collected addresses"

Er zijn 3 manieren om een "globale inbox" te hebben, afhankelijk van wat je eventueel apart wil bewaren en archiveren:

1) view-> folders -> unified ; deze setting zet simpelweg alle inboxen in een hoofddirectory.
2) saved search via: file -> new -> saved search ; selecteer als folder: new folder under "local folders" en selecteer onder "selected folders" alle inboxen. Je hebt nu een universele inbox, terwijl alle bestaande folders behouden blijven
3) echte universele inbox - NB hierbij wordt echt alles in een enkele folder bewaard en kun je later niet meer scheiden : tools -> account settings -> server settings -> advanced -> save in inbox for ... en hier dan kiezen voor een bestaand email adres of "local folders" om alles neutraal op te slaan
 
Dank je wel Wampier voor je reactie.

Met het adres invullen was ik gewend aan een automatische invulling zo gauw er een paarletter stonden of bijv " drukken op aan: "en dan kwam de adressen lijst gelijk voorschijn.

Met het lezen van alle accounts in mijn thunderbird kom ik niet uit jouw uitleg.
Heb de NL versie en kan eigenlijk niks vertalen in wat er op lijkt in jouw uitleg....(sorry)

In ieder geval bedankt.:D
 
https://www.hostplan.nl/support/handleidingen/thunderbird/index.html
Mozilla Thunderbird heeft de keuze alle accounts in dezelfde map (Global inbox) te plaatsen of voor elk account een aparte inbox te hebben.

Indien u gebruik wilt maken van de Global inbox dient u het vakje daarvoor aan te vinken.
serverinfo_300.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan