Wii

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Berichten
451
Goedemidag. Ik heb even een vraagje. Ik heb de WII aangesloten op de tv via een vga kabel met 3 tulpstekkers. Deze is goed aangesloten, vervolgens een sd kaartje van 2 GB er in. De wii aangezet en vervolgens geen beeld. Ik heb alle kanalen van de tv gehad. De stroomkabel zit er natuurlijk ook in. Alles is aangesloten zo als het hoort .Wie weet wat ik fout doe.??? Ik heb een Telefunken tv 50 inch D50u600m4cw
 
Laatst bewerkt:
Ja,er branden wel degelijk lampjes op de wii.En op het av kanaal heb ik gewoon zwart beeld.Ik heb hem via een vga kabel met 3 tulpstekkers aangesloten.En de kleuren zitten in de goeie uitgangen. Maar nou heb ik op google gezien,dat er ook een lithium batterij tje in moet.kan dat misschien een oorzaak zijn..?? Lijkt me sterk..!!
 
Waar las je dat dan?
Nu heb ik zelden met een Wii gespeeld, maar staat hij niet in een schermbeveiligingsmodus, totdat je hem wakker maakt door op een knopje te drukken?
 
Hallo

Een --> normaal <--- behandelde wii met deze symptomen , is zo goed als zeker de bluetooth module defekt.

Duur zijn deze niet :

https://www.benl.ebay.be/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=wii+bluetooth+module&rt=nc&LH_PrefLoc=2

Met de nodige voorzichtigheid , zijn deze te vervangen met enkel het frontpaneel te verwijderen.

Veel speling heb je dan wel niet ... slechts enkele mm , maar dit is zeker haalbaar ...

Hoe je het frontpaneel kunt verwijderen , kun je terugvinden op o.a. youtube ...

Peter
 
Nou,dat is wel heel rigoreus .Dan probeer ik eerst nog wel andere dingen. En wat het batterijtje betreft heb ik het gevonden op google in de Nintendo wii handleiding en extra documenten. Ik heb op het ogenblik allen niet de benodigde schroevendraaier om dit uit te proberen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan