Medion MD 98680 crasht telkens opnieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderle

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2018
Berichten
2
Mijn laptop heeft lang aan de kant gestaan en nu gebruik ik hem terug intensiever (dagelijks).
Als ik hem opstart, werkt alles, tot die na 45 minuten plots uitvalt. Geen meldingen, gewoon 'poef' (zonder geluid dan) uit. Opnieuw opstarten lukt dan, maar dan valt hij na 5 minuten weer uit. (dit tot zeker 6 maal toe, ik heb het nog niet vaker geprobeerd)
Als ik hem na een langere tijd (vb. de volgende dag) weer gebruik, begint het weer van voor af aan.

Ik heb niet de indruk dat hij heel warm wordt, kan ik dit met een programma checken?

Kan ik via een logboek ofzoiets proberen ontdekken wat er mis is/was?

De batterij is ook stuk, nu ben ik voor het eerst aan het proberen de laptop zonder de batterij te gebruiken en nu lijkt hij het al wel langer uit te houden.

Alvast bedankt voor de tips.
Mocht het probleem door het verwijderen van de batterij verholpen zijn, dan is het al opgelost en meld ik dit ook.
 
Je kunt mogelijk in de Windows Logboeken zien wat er gebeurd, die vindt je hier.
Anders kun je eventueel nog iets wijzer worden d.m.v. WhoCrashed indien er tenminste dump-bestanden zijn opgeslagen...
 
Sinds het verwijderen van de batterij heeft het probleem zich niet meer voorgedaan.
 
Tijd voor een nieuwe batterij dus....
Anders is het laptop af want zonder batterij en stopcontact in de buurt is het nut van het hebben van een laptop weg...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan