Favicons verdwijnen uit Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

govi73

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2014
Berichten
125
Regelmatig na het opstarten van laptop of desktop zijn mijn favicons in Chrome weg. Het zijn dan witte icoontje en de site is daardoor niet meer te herkennen. Met name in de bladwijzerbalk mis ik ze erg. Nadat een site is bezocht, vult de favicon zich weer.

Zowel op laptop als desktop draaien laatste Chrome versie. Beide cmputers draaien op W10, 64 bits. Daarnaast ook Chrome app op een Android versie 5.05. Alles synchroniseert met elkaar.
 
Hallo, Probeer ze opnieuw te laden door op deze computers in de onderstaande map het favicon bestand en favicon-journal bestand te wissen en dus naar de prullenbak te verplaatsen. De bestanden worden opnieuw aangemaakt bij herstart van Chrome. U heeft ze wel allemaal nog op de telefoon of tablet?

Pad: C:\\Users\\jou gebruikers naam\\AppData\\Local\\Google\\Chrome\\User Data\\Default

Het zou ook kunnen dat de account profielen corrupt zijn geworden.
U kan proberen bij Instellingen en Personen u af te melden en Chrome browser te sluiten. In de volgende sessie meldt u zich weer aan en de bladwijzers zouden met favicon terug moeten komen.

Iemand heeft een account weg moeten halen, verwijderen na een nieuwe persoon toe te voegen. Daarna heeft die een persoon terug ingevoerd met de zelfde naam en foto als de pas weggehaalde. Je logt dan in als die gebruiker en maakt daarna opnieuw verbinding met het account wat synchroniseert.

https://superuser.com/questions/1139894/lost-all-favicons-in-chrome-bookmarks-bar-after-update
 
Veel dank voor uw reactie. Ik heb op laptop en desktop het bestand verwijderd. Daarna moest ik inderdaad op beiden opnieuw in Google inloggen en waren de favicons terug.
Het lijkt hiermee verholpen te zijn. Ik kijk het nog even aan om zeker te weten dat het zo blijft. Daarna zet ik de vraag op "opgelost". Vorige week had ik namelijk ook de favicons terug en een paar dagen later waren ze weer weg. Dit biedt in ieder geval veel hoop. Alvast hartelijk bedankt!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan